Tanıtım

2K 61 7
                                    

Songül Celen..

Yetimhanede kalıyorum. Meşhur "Koşuyolu Kız Yetiştirme Yurdu"..Buraya yani Koşuyolu'na daha dün taşındık. Gece pencereden bakarım herkesin evi ışıl ışıl bizim yetimhanenin ışıkları sönük. Ne vardı yani zengin bir semte taşınmasaydık? Neyse kendimden bahsedeyim..Ben Songül Celen 16 yaşındayım.Annem 5 yaşında öldüğünde babam da birini bıçaklayıp hapise girdi.Akrabalarım beni fazlalık olarak görüp buraya bıraktılar.Bu yetimhaneden fazlasıyla evlatlık alınanlar vardı. Ama ben o kızlardan değilim işte,sertim..erkek gibiyim diye istemiyorlar beni.İki tane oda arkadaşım var , onları canımdan çok severim..Cemre ve Meral. Kendimden önce onları düşünürüm. Kardeşlerim diyebilirim.

Cemre Derinoğlu..

Songül gibi "Koşuyolu Kız Yetiştirme Yurdu" nda kalıyorum. Babam iflasını vereceği gün ilk önce annemi sonra kendini öldürdü. Kimse beni istemedi açıkçası, sonum..burası işte.Kendimi anlatayım..Ben Cemre Derinoğlu 16 yaşındayım.Hikayem anlattığım gibi.Eskiden giydiğini tekrar giymeyen bir kızdım şimdi ise eskileri giyen bir kız. Önceden aşağılardım bu yetimhanedeki kızları..aptalım öyle değil mi?

Meral Kendir..

Nerede kaldığımı söylememe gerek yok sanırım. Benim , Songül ve Cemre gibi hikayem de yok gayrimeşru biriyim işte. Ama gayrimeşruyum diye bu hayattan geri kalamam. Kendimi asla yetim olarak görmüyorum. Bir an önce bu zengin semtte kendime birini bulup evlenmem lazım.Bu sefillikten ancak böyle kurtulurum. Cemre yetimhaneye gelirken yeni moda kıyafetler getirmişti. Onları yırtarken görüp elinden aldım ve dolabımda duruyor.Belki lazım olur erkekleri etkilemek için. Ve sanırım gözüme birini kestirdim. Güney Ertürk..

Güney Ertürk..

Zengin bir ailenin çocuğuyum. Ne kadar şanslıyım öyle değil mi? Yakışıklı , etkileyici biriyim. Kızlar ile eğlenmeyi çok severim ve bu kızlar sanırım evimizin karşısındaki kız yetiştirme yurdundaki kızlar olacak. Onların ailesi yok yatağa atsam hesap verecek kişileri de yok..hepsi saf.Elde etmek kolay olacak.Herkesi paramla ezerim birde o yetimhanede kalan adı Songül müydü neydi onunla hesaplaşmam gerek bir konu var.Güney Ertürk 'e bulaşan cezasını çeker sonuçta.

Serkan Özgün..

Güney 'in tayfasından en iyi niyetli olan benim galiba..Güney 'in tam tersiyim. Bir insanı paramla ezmem ve onlarla eğlenmem.Hattâ bizim tayfada bana "iyilik prensi" derler. Zengin bir aileye sahip olsam da babam kaza sonucu öldü. Benim de kırgın bir yanım var , o kızları ezmiyorsam bu yüzden olabilir..

Barış Yağız..

Güney tayfasından Güney 'in en samimi olduğu kişiyim. Ne olursa olsun Güney'e ayak uydurmam lazım. Zengin bir aileye sahibim ama tek başıma yaşıyorum. Güney 'in genellikle kız attığı ev benim evim olur..

...

Tanıtım yayında..✌

SonGün : Aşk Kokusu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin