Songül :ben..hiçbir şekilde Ertürk olmayacağım..
Güney :hatırlatırım o zaman güzelim.
Songül :hadi git..Ben uyuyacağım.
Güney :bu saatte mi..?
Songül :alıştım ben ..yetimhanede Neriman Hanım bu saatte 'yatın,zıbarın..ışıkları açmayın cami gibi..' derdi.
Güney :ama burası yetimhane değil..
Songül :bak Güney beni iyi dinle.!
...
Selin ve Ekrem yarın sabah İtalya'ya iş toplantısına gidecekleri için eve gelmek zorunda kalmışlardı.
Selin :bu saatte uyudular mı!?
Ekrem :gel bi bakalım.
Diyerek yukarıya çıktılar. Songül 'ün yüksek sesle konuşmasını duymuşlar ve dinlemeye başladılar.
Songül :beni iyi dinle Güney Ertürk! Sen ne yaptığını sanıyorsun? Bak sen beni..kullandın , hergün yatağa attığın o kızlardan biri değildim ben ama sen yaptın işte bunu.Hayatımı mahvettin ve bir şekilde affettirmeye çalışıyorsun ama olmuyor deneme. Annene ve babana söyle beni oraya geri bıraksınlar. Ben seninle aynı ortamda bulunmak istemiyorum !
Bunları derken Güney'in ciddileşen yüzü düşmüştü.
Güney :sen de beni dinle o zaman. Ben senin o gerizekalı arkadaşın yüzünden aynısınız sandığım için oldu o şey. Bilsem yapmazdım.
Songül 'ün gözünden yaşlar gelirken silmeye çalışıyordu.
Songül :ne olursa olsun ben istemeden birlikte olduk !
Ekrem daha fazla dayanamayıp kapıyı açtı.
Ekrem :Güney ! Ne bu saçmalık..
Songül :şey..siz duydunuz mu !
Selin :sen benimle gel Songül 'cüm.
Diyerek odadan çıktılar.
Selin :Güney 'in yaptığı şey yüzünden ne desem bilemiyorum ama o hatasını anlayıp birşeyler yapmaya çalışıyor.
Songül :benim yaşadığım hiçbirşeyi siz yaşamadınız.!
Deyip ayağa kalktı.
Songül :ve ben bu evde kalmak .. Güney 'in yüzünü asla görmek istemiyorum.
...
2 gün sonra..
Canım yatağıma kavuştum..Cemre'me kavuştum. Asla Güney 'in yüzünü görmek istemiyorum bundan sonra..Cemre banyodan çıktığında elinde tarakla yanıma geldi.
Cemre :Songül saçlarımı tarar mısın?
Songül :otur otur deli kız..tararım.
Meral 'de kendi saçlarını tarıyordu.Cemre ve Songül 'e bakınca istemsizce kıskançlığa kapıldı.
Meral :hep bi dışlama zaten !..ben size böyle mi yapıyorum?
Cemre :sus Meral..yaptığın şeyleri hala unutmadık !
Meral susup önüne dönerken Cemre kafasını çevirip Songül 'e baktı.
Cemre :bir daha gitmeyeceksin değil mi.?
Songül :seni bırakıp hiçbir yere gitmem.
Diyerek Cemre 'ye sarıldı. Meral saçlarını taradıktan sonra yatağa yatıp arkasına döndü.
...
Güney Songül için birşeyler yapmak istiyordu.Kendini Songül 'e affettirmek istiyordu ama Songül buna imkan vermiyordu. Birşeyler düşünmeye başlıyordu. Yarın Songül 'ü lunaparka götürse..?
Güney :saçmalama Güney.! Kız sana yaklaşmıyor ki.
O sırada odasının kapısı çaldı.
Güney :gel.
Ekrem :Güney..seninle konuşmamız gerek.
Güney kafa salladığında Ekrem yanına oturdu.
Ekrem :bir hata yapmışsın ve yaşı daha çok küçük! Bundan sonra akşam dışarı çıkmak , bara gitmek yok.! Sonunda bir kızı hamile bırakacaksın başımıza dert olacak.Ailemizi lekelemene izin veremem.Kredi kartların , arabana el koyuyorum.Düzgün biri olana kadar da böyle devam edecek...Ha birde ne yap et kendini o kıza affettir..!!
Güney :ama ba..-
Ekrem :aması yok..bu kadar !
Diyerek odadan çıktı. Güney sinirle yatağına yattı.
...
Sabah olduğunda Güney üstünü giyinip aşağıya indi.Kapıya doğru gidecekken babası seslendi.
Ekrem :nereye !
Güney :Serkan 'la buluşacağız .
Ekrem :git Songül 'e kendini affettir..!
Güney :onu da halledeceğim.
Diyerek dışarı çıktı.
...
Songül ve Cemre yemekhaneye girip kahvaltı yapmaya başladılar.
Cemre :bugün birşeyler yapalım mı ?
Songül :canım birşey yapmak istemiyor Cemre..
Cemre :ama hava çok güzel baksana..!
Songül :tamam senin için gezeriz biraz.
...
Songül ve Cemre parka gelmişlerdi.Parkta kimsenin olmadığını görünce salıncaklara bindiler, yavaş yavaş sallanırken birşeyler konuşuyorlardı.
Cemre :gittiğin gün..Güney ne yaptı ?
Songül :birşey yapmadı..annesi ve babası durumu duydu işte. Yok neymiş efendim kendini bana affettirmek istiyormuş. Sanki bunun affı olur.
Cemre :aslında bütün suçu Güney 'e yükleme..Meral en suçlu kişi.
Songül :her ne olursa olsun Güney 'i görmek istemiyorum.
Derken Güney ve Serkan parka girdiler.Güney onları görünce hızla yanlarına gitti.
Güney :selam.
Songül :ne işin var senin burada.?
Cemre :merhaba .
Serkan :merhaba..naber .?Diye konuşurken Songül onları izlemeye başladı.
Songül :Cemre biz gidelim hadi.
Cemre :görüşürüz Serkan.
Serkan : görüşürüz Cemre..
Diyerek arkasından gülerek baktı.
Güney :kendimi nasıl affettireceğim diyorum lan sen geçmişsin ne yapıyorsun!
Serkan :güzel kız..Cemre.
...
👋 selaam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SonGün : Aşk Kokusu
Teen FictionSongül Celen: Hata yaptım yani yaptık..ama,unutamadığım birşey vardı. "Güney Ertürk'ün KOKUSU" Güney Ertürk:Benim için hata değil ödül gibiydi..unutamadığım birşeyi vardı. "Songül Celen'in KOKUSU" ... ..Kokun , huzurum oldu..