13 πληροφορίες για εμένα

15 2 0
                                    

Με προκάλεσε η Klarisa_Gr

1. Με λένε Μαρία (ξέρω τι σκέφτεσαι: πρωτότυπο όνομα έχει!) και μένω στην Πάτρα, μια σχετικά καλή πόλη για να ζει κανείς, που όμως προσωπικά δεν μου αρέσει ιδιαίτερα...

2. Λατρεύω την Ιταλία (όσοι με ξέρουν τώρα αναστενάζουν γιατί τους έχω πρήξει με την Ιταλία #sorrynotsorry). Την έχω επισκεφτεί δύο φορές μέχρι τώρα και ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα μείνω εκεί μόνιμα γιατί πραγματικά λατρεύω τη γλώσσα, τους ανθρώπους, τα φαγητά και την κουλτούρα γενικότερα αυτής της χώρας!

3. Για εννιά χρόνια ήμουν αθλήτρια του στίβου και σταμάτησα λίγους μήνες πριν γιατί έδωσα πανελλήνιες και προπόνηση με διάβασμα δεν μπορούσαν να συνδυαστούν, χωρίς να υπάρχουν απώλειες και στα δύο. Σκοπεύω όμως να συνεχίσω να προπονούμαι σύντομα!

4. Εκτός από το στίβο, μου αρέσουν πολλά ακόμα αθλήματα όπως το ποδόσφαιρο (Juventus/ Αεκαρα, δύο μεγάλες αγάπες), το μπάσκετ (Διαμαντίδης- respect), το πόλο (Μυλωνάκης- έρωτας) και η κολύμβηση.

5. Λατρεύω τα ταξίδια και τις ξένες γλώσσες και θα μπορούσα άνετα να ταξιδεύω 7-8 μήνες το χρόνο. Για εμένα το ταξίδι είναι ελευθερία και εμπειρία.
~I can't buy happiness, but I can buy an aeroplane ticket and that's pretty damn close ~

6. Μου αρέσει πολύ το διάβασμα, κυρίως η αστυνομική λογοτεχνία και είμαι μεγάλη fan του Jo Nesbø αλλά και των κλασικών Sir Arthur Conan Doyle και Agatha Christie.

7. Φανατική της σειράς Sherlock (Jim Moriarty lives!), θεωρώ ότι η απόδοση των ιστοριών του Doyle στον 21ο αιώνα είναι υπέροχη και δεν θα αρχίσω καν να μιλάω για τους πρωταγωνιστές Benedict Cumberbatch, Martin Freeman και Andrew Scott (πόσο Θεός είναι!)...

8. Αγαπώ τη θάλασσα, είναι το μέρος που μπορώ να ηρεμήσω.

9. Είμαι straight και υποστηρίζω τα δικαιώματα των lgbtqi+ ✌🌈

10. Μου αρέσουν τα τατουάζ και θέλω να κάνω αρκετά, όμως ακόμα δεν έχω βρει το κουράγιο γιατί δεν αντέχω τον πόνο και φοβάμαι ότι στα 5 λεπτά θα σηκωθώ να φύγω. Κάποια στιγμή όμως θα τα καταφέρω! 💪

11. Θέλω να αποκτήσω κάποια στιγμή μια μηχανή μεγάλου κυβισμού και να κάνω το ταξίδι- όνειρο των bikers από την Ελλάδα μέχρι το Nordkapp στη Νορβηγία.

12. Λατρεύω τα γλυκά και οτιδήποτε περιέχει σοκολάτα!
13. Έχω έναν, ίσως παράλογο, φόβο για τα σκυλιά, τα οποία δεν θέλω ούτε να με πλησιάζουν. Εννοείται, όμως, ότι είμαι κατά της εκμετάλλευσης και του βασανισμού των ζώων.

Δεν ξέρω ποιον να προκαλέσω γιατί γνωρίζω πολύ λίγα άτομα εδώ. Γι'αυτό αν διάβασες αυτά τα στοιχεία για εμένα, σε προκαλώ να γράψεις κι εσύ για όσα σε χαρακτηρίζουν!

13 (useless) things about me Donde viven las historias. Descúbrelo ahora