Hər vaxtın xeyir dəyərli oxuyucum.
Bəlkədə dəyərli qəhrəmanım..Necəsən? Bu sətirləri oxudugun ana qədər nələr yaşadın? Çox yoruldunmu? Bezdinmi? Yorgunluqlarında bezginliklərin qədər coxdur mu? Yaşamaq mı? Ölmək mi? Səni qorxudan? Hı? Cavabsız suallar... Necədə coxdur elə deyil mi?..
Bilirəm, hec kəsə deyə bilmədiklərin yorub səni. Bilirəm, desəndə anlamayacaqlarını və səndə bunu bildiyin ücün susdugunu. Və yenə susaraq əzildiyini bilirəm. Hamıya güclü oldugunu, yorulmadıgını, güya hec vecinə deyilmiş kimi davrandıgını, əslində isə hər gün biraz daha öldüyünü, hər gün biraz daha bitdiyini görürəm. Kimsə görməsədə mən görürəm ölümünü, kimsə duymasada mən duyuram sənin səssiz fəryadlarını. Hisedirəm qorxularını.. Hisedirəm yalnızlıqlarını.. Cünkü mən səninləyəm.. Bu sətirlərin arasından ruhuna süzülürəm.. Bu süzülüşə icazə ver.. Dərindən lap dərindən nəfəs al.. Elə al ki nəfəsi bu günə qədər icinə dolan bütün qırgınlıqlarında verdiyin nəfəsinlə boşalsın içindən.. Hə sən bacararsan bunu.. Nəfəs al.. Al nəfəsi lap dərindən ..Daha əvvəldə qeyd etdiyim kimi, mən bu sətirlərin içindən süzülüb həyatına gəlirəm.. Ruhuna toxunuram... Sənə nə isə anlatmaq istəyirəm.. Tək olmadıgını anlatmaq istəyirəm..
Əslində bu kitabın yazılma məqsədi bir necə vote yorum yadakı dırnaq arası populyarlıq deyil.. Bu kitabın yazılma məqsədi sənsən.. Bunu əsla unutma.. Oxudugun hər bölümdə sən varsan.. Hər sətirdə..
Və yeri gəlmişkən.. Bu kitab qurgu əsasında formalaşmadı, yazılmadı, yazılmır, yazılmayacaq. Axı mən reallıqdan yazıram. Səndən, sənin real hekayəndən yazıram. Yazacagam. Və yenə axı reallıqda qurgu olmur, ola bilmir.. Odur ki növbəti bölümlərim, bu kitabın hər bir bölümü real həyatdan, real hadisələrdən və real insanların yaşanmış qurgularından ibarət olacaq..
Sözsüz ki sizin daha da maraq və həvəslə oxumagınız ücün bir qədər bədiiləşdirmə, obrazlaşdırma olacaq.. Bəzəkli cümlələrlə həqiqi sancı və agrılar kim bilir bəlkədə xoşbəxtlikləri yazacam...Hər kəsin bir hekayəsi var. Mütləq ki var.
Bu günə qədər milyonlarla hekayə var oldu. Sonra isə yox oldu.. Hec yaşanmamış var olmamış kimi yox olmaq.. Adını xatırlayan bilən son insanında öldüyü andan etibarən hec var olmamış olmaq.. Cox acı deyil?.. Bütün yaşadıqlarının silinməsi.. Unudulması..
Yazılan, yazılacaq bölümlərdə sən varsan..
Ancaq hekayəni mənimlə paylaşsan yazılacaq bölüm sənin hekayən olar.. Kim bilir? Bəlkə kitab olar.. Səndə o kitaba həkk olarsan.. Yazılarım durduqca səndə var olarsan bəlkə..
Gəlsənə.. Elə indi mesaj qutuma hekayənlə gələsənə.. Danışsana mənə.. Özünü qorxularını.. Sonra məndə sətirlərə fısıldayaram anonim olaraq səni.. Çəkinmə gəl gözləyirəm səni..
YOU ARE READING
Sonluq
RandomSonluq.. Sonluqlarımız. Sətirləri oxumadan öncə bunun bir hekayə və də uydurma olmadıgını. Real həyat hadisələrinin yansıması olan qurgusuz realist yazılar oldugunu, əsasən səndən yazdığımı demək istəyirəm. Siz bu kitabda ultura yaraşıqlı oğlanların...