Eerst en vooral wil ik jullie allemaal even bedanken voor alle lieve reactie op het eerste hoofdstuk en in privé berichten dat betekent echt heeeel veel voor mij jullie geven mij de moed om door te schrijven want ik was eerst wat onzekker over dit alles (vooral omdat mijn leerkracht van nederlands zei dat ik niet kan schrijven) maar nu al 40 reads en zo veel comments had ik echt niet durven dromen 😱😱 maar nu terug door met het verhaal !!
Veel leesplezier
~ joy 💙 ~'hallo meneer, aangenaam kennismaken ik ben Emily' zeg ik 'goeieavond Emily ook fijn om kennis te maken met u, ik ben andrew' maar wie ik achter Andrew zag staan en hoogst waarschijlijk zijn zoon was, was mijn grootste nachtmerrie....
Daar stond hij Luke Hemminngs. De jongen die mijn leven verwoest, blijkt ook nog eens de zoon van mijn moeders nieuwe vriend te zijn. Ik kon het niet meer aan en liep naar boven. Ik hoorde mijn moeder nog roepen 'Emily kom terug naar beneden' maar ik luisterde niet ik ging op mijn bed zitten en begon zachtjes te huilen.
Waarom ? Waarom hij uit alle mannen kiest mijn moeder Andrew. Ik ben wel heel blij voor mijn moeder, dat ze eindelijk weer eens gelukkig is.
~ 10 minuten later ~
Ik hoor iemand de trap opkomen vlug veeg ik mijn tranen weg en kijk nog eens in de spiegel. Dan komt mijn moeder de kamer binnen 'Emily wat is er aan de hand ?' Vroeg ze. 'Mam laat maar het is niets maak je geen zorgen'. 'Oke kom je dan terug mee naar beneden?'. Ik knik en volg mijn moeder naar beneden. Ik ga langs Luke op de zetel zitten zonder hem aan te kijken. Het is een eindje stil tot Andrew begint te praten. 'Nu we hier allen zijn wil ik nog iets vragen' en hij kijkt naar mijn moeder en geeft haar een klein pakje.
Mam kijk verbaast, maar opent dan het pakketje. Er zit een huissleutel in, oh nee ik hoop niet dat het is dat ik denk, maar dan spreekt Andrew de woorden uit die ik niet wilde horen 'wil je bij mij komen wonen?'. 'Natuurlijk' riep men moeder. En kuste hem. Kan deze dag nog slechter. Hierna hebben we nog gegeten daarna zijn Andrew en Luke vertrokken.
'Emily zie je het zitten om bij Andrew in te trekken.' Nee eigenlijk totaal niet maar ik antwoord maar met 'ja tuurlijk mam' want ik wil haar geluk niet in de weg staan niet na wat ze allemaal heeft meegemaakt met papa.
Rond 23u00 ga ik maar gaan slapen. Morgen maken we alles klaar om te verhuizen. Zondag trekken we daar in. Ik ga naar de badkamer en doe mijn avondroutine en kruip in bed. Yes morgen uitslapen en met die gedachte val ik in slaap.
~ 10 uur ~
Ik word wakker van de zon die door de gordijnen schijnt. Ik rek me uit en kom uit bed en ga naar beneden om te ontbijten. Mijn moeder staat in de keuken. 'Goeiemorgen mam', 'goeiemorgen Emily, goed geslapen?' 'Ja heel goed'. Ik ga aan tafel zitten en smeer brood met nutella. Ik eet mijn brood op en maak me dan klaar. Ik doe wat makkelijke kleren aan om alle spullen te verzamelen om dan te verhuizen.
~ 3 uur later ~
Ik had alle spulletjes die ik wou meenemen in dozen gestoken. Ik ben er moe van geworden ik ga even op bed liggen maar, val in slaap.
'Emily eten' ik schrik wakker en ga naar beneden. 'Staat alles al klaar voor morgen?'. 'Ja ik heb alles in dozen gestoken'. 'Goed maak maar een tas klaar met dingen die je nodig hebt vandaag en morgen, we slapen daar vanavond al'.Ik ga naar boven en maak mijn rugzak klaar pyama,tandenborstel en tandpasta, make-up,.... steek ik er alvast in. Ik zal me er maar bij neerleggen bij mijn moeders keuze.
Ik ga terug naar beneden met mijn rugzak en dan vertrekken we.
'Bye bye huisje ik zal je missen'POV LUKE (EINDELIJK 🎉🎊)
Waarom moet die bitch hier komen wonen. Kon die moeder geen andere vent zoeken in plaats van mijn vader.
'Ding dong" daar zijn ze al. De pesterijen op school zal ik stoppen toch zekker het slaan en schoppen ik wil niet dat onze ouders het ontdekken. Maar ze moeten niet denken dat ik vriendelijk tegen haar ga doen die bitch.Ik ga maar eens vlug naar beneden. Ik geef Anne (moeder van Emily) een hand. 'Luke neem jij Emily mee naar je kamer jullie slapen de eerste weken samen tot emily haar kamer af is' zegt mijn vader. Dit meen je niet ik heb enkel een tweepersoonsbed dus we moeten samenslapen.
EMILY POV
Ik volg luke naar boven. Het huis is groter dan ik verwacht had. Luke stopt voor een deur vast zijn kamer. Hij doet de deur open, o nee hij heeft enkel een tweepersoonsbed dus we moeten samenslapen. 'Langs welke kant wil jij liggen' hoor ik luke vragen dat hij dat zelf vraagt had ik niet verwacht. 'Liefst aan de rechterkant' zeg ik Luke neemt een extra kussen en legt het langs de rechter kant.
Na nog een film te hebben bekeken (een horror film zo een film waar ik nachtmerries van krijg.) ga ik gaan slapen. Luke volgt mijn voorbeeld en gaat ook gaan slapen. Ik doe mijn avondroutine en ga naar de kamer. 'Vind je het erg als ik enkel in mijn boxer slaap of niet' vroeg Luke. 'Nee nee tuurlijk niet het is jou huis, je doet wat je wil' hij maakt zich klaar en komt ook in bed liggen. Er zit een grote afstand tussen niet dat ik het erg vind ofzo. Na 5 minuten val ik meteen in slaap.
LUKE POV.
Ik word wakker van een paar slagen in mijn gezicht. ( sorry dit vind ik zo grappig 😂 #sorrynotsorry) Ik ga vlug rechtzitten fuck, het is Emily ik probeer haar voorzichtig wakker te maken. Ze is helemaal aan het trillen. 'Emily wordt wakker' ze schiet wakker. Ik kijk haar aan in haar mooie helder blauwe ogen. Wow wacht wat dacht ik net. Ik probeer emily zachtjes wat te troosten. 'Wil je er over praten' vroeg ik, Emily knikte.
'Ik droomde dat onze ouders een verkeersongeluk hadden, ze waren op slag dood. Ik nam haar in mijn armen en trooste haar'. 'Probeer nog maar wat te slapen het zal je goed doen. 'Mag ik bij jou liggen' hoorde ik haar vragen. Zonder er bij na te denken antwoorde ik 'ja'. Ze kwam dicht tegen me aanliggen ik sloeg mijn armen om haar heen, en had een raar gevoel in mijn buik. Ik mag niet verliefd worden op die stomme trut. Zet haar uit je hoofd. Met die gedachte viel ik in slaap.
Zo een nieuw hoofdstuk speciaal voor jullie. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat zekker een comment na. Ik zal deze week wel niet veel kunnen uploaden want ik heb toetsen week maar vanaf volgende week zal ik meer uploaden.
Love you all 💙
1192 woorden 🎉🎊
ONDERTUSSEN HEB IK AL 110 READS WTF 😲😲
JE LEEST
In Love With You ??
FanfictionEmily is een meisje van 16. Haar ouders zijn 6 maanden geleden gescheiden. Emily was er kapot van maar ze heeft het kunnen verwerken. De moeder van Emily heeft net een nieuwe vriend. Haar nieuwe vriend heeft een zoon de 19 jarige Luke Robert Hemming...