Sa va spun prima data povestea mea...
Eu ma numesc Eavy,am 16 ani si sunt o fire fara prea multe pretentii. Am ochii de culoare albastru verzui, parul drept de culoare castaniu. Nu am frati sau surori si nici nu mi.as dorii. Cu scoala ma descurc binisor. Nu am foarte multi prieteni. Cea mai buna prietena a mea este Flara.
Si gata cu descrierile si sa trecem la lucruri serioase. Cum mi.am inceput aceasta hoinareala printr.o padure uitata de lume si bine inteles nestiuta de mine,de la o simpla cearta intre parinti si un zvon care nu este adevarat. Aceste lucruri simple m.au determinat sa plec de acasa. Nu ma gandisem niciodata ca o sa recurg la o asemenea fapta care bine inteles ma poate costa viata. Dar in fine,cui iar pasa de mine? Va spun: nimanui. Prietenii mei mi.au devenit dusmani,parintii rivalii mei,si tot asa. Mai bine sa las toate in voia sortii caci zic eu,asa e mai bine pentru mine si pentru toti din jurul meu. Am lasat totul in urma numai pentru fericirea altora si nu a mea. Parca simteam ca in fiecare secunda le stateam ca un ghimp in coaste. Eram o povara pentru toti si nimeni nu a mai stiut sa ma aprecieze indeajuns de mult. Si mai bine sa fug de acasa decat sa ma sinucid deoarece in viata anterioara voi regreta asta. O sa imi gasesc eu un adapost si ceva de mancare. Am luat cu mine doar o carte de citit pe care am mai citit.o de 100 de ori dar nu ma plictisesc de ea.
Si totusi stau cu aceste rani ingrozitoare pe corp dar totusi cu o bucurie imensa in suflet ca am reusiu sa ies din acea inchisoare cu ochii la lumina zilei. Cum dorm acum sub cerul liber parca simt ca mama mea e luna, tatal meu e soarele iar fratii mei sunt stelele si va ei ma vegheaza in fiecare clipa a vietii mele.
CITEȘTI
Umbrele Trecutului
AdventureEavy, o fata de 16 ani are o viata obisnuita pana la un moment dat cand, necazurile incep sa o urmareasca. Parintii ei se certau mereu,colegii nu era prea amabili cu ea. Nimeni nu mai avea incredere in ea din cauza unui zvon spus de fosta ei prieten...