W?BSIM? (>1<)

96 12 0
                                    


Di Korea..

"Kamu semua terpilih calon yang terbaik di sekolah ni.." kata Pn. Song di Private Namja HighSchool.. Mereka bertujuh macam biasalah kena puji.. kembang kempis hidung.. Hahaha..

"Tak sangka kami calon terbaik.." kata namja berambut coklat itu.. yang lain hanya mengangguk setuju..

"Dan kami wakil guru sekolah telah buat keputusan untuk pindahkan awak ke sekolah luar negara.." Pn. Song memberitahu lagi.. Semua muka ceria..

"Mana Pn..?? Hong Kong?? Paris??"

"Jepun??" "Tak pon Brazil sana??" Pn. Song hanya tergelak mendengar tempat yang disebut oleh mereka..

"Bukan negara yang kamu sangka.. Tetapi Negara..

SKIP

"Biar betul Pn. Song nak pindahkan kita dekat sekolah tu.. ??" kata namja berambut putih..

"Kan.. aku tak percaya siot.." sokong namja berambut hitam..

"Tapikan, apa yang aku dengar sekolah kat situ banyak yeoja comel-comel.." puji member paling muda dalam kalangan mereka..

"Serius??" soal namja berambut itu tidak percaya.. Member paling muda itu hanya tersenyum..

Meanwhile.. Di Malaysia..

"Farah! Betul ke ada budak transfer dari sekolah Korea pindah sini..??" soal Aimi.. Farah memandang Aimi..

"Ye.. tapi diorang tu nak kata glamour tak sangat pon.." jawab Farah..

"Kalau diorang jadi pakwe aku.. bagus juga.." kata Shafami..

"Eii kau ni shaf.. suka berangan tau.." ujar Farah dengan isyarat geli..

"Apa salahnya..??" kata Shafami dengan gatalnya..

"Habis crush kau nak letak mana?" soal Farah..

"Alah.. yang tu boleh simpan dekat stor.. ni korea kot.." jawab Shafami.. Gila?? Dalam Stor?? Baik kasi aku je..

Keesokkan harinya..

"Hyung.. hari ini kan kita kena pindah??" soal maknae dalam member BTS..

"Iyer wahai adik ku sayang.." jawab namja berambut merah strawberry itu..

BTS!! SILA KE PEJABAT SEKARANG UNTUK URUSAN KAMU..

"Wei.. Jom.. Pn. Song dah panggil kita tu.. " ajak leader dalam group BTS..

--------------------------------------------------------------------------

Apalah yang Pn. Song nak uruskan?? Nak tau, Jom ke Part yg seterusnya..

Btw.. kalau ada salah ejaan, tegurlah ye.. kalau macam ada ayat yang tak kena pun tegur lah ye.. dengan jasa baik anda.. 

Jangan lupa vote sekali.. ^_^!!


WHAT? BTS SCHOOL IN MALAYSIA?Where stories live. Discover now