W?BSIM? (>4<)

79 9 0
                                    

Lagi 10 minit pintu sekolah akandi tutup.. BTS akhirnya sampai..

Semua kepenatan..

"Nasib baik sempat.. kalau tak dah tutup pintu ni.." kata Farah selamba..

"Ehehehe.." semua tersengih..

Farah dan Aimi masih lagi tidak beranjak.. mereka berdua memandang Shaf dan Umi..

"Kau tulis ke?" soal Farah

"Tak.. tapi lewat 1 minit je.." jawab Umi.. Farah buat muka "kenapa"..

Umi dan Shaf menunjuk ke arah mereka.. Farah dan Aimi pon ikut apa yang mereka tunjuk.. lihat kaki semua masih di luar kawasan sekolah.. Aimi menepuk dahinya..

"Dah lah.. jom masuk.." kata Farah kepada Bts.. Bts hanya mengangguk..

Shaf dan Umi memandang sesama sendiri..

Tokk Tokk Tokk..

"Cikgu ni yang budak baru masuk tu.." kata Farah kepada pengetua..

"Ouh ye.. suruh diorang masuk.." kata Puan Noraini..

"Se..la..mat..Se..jah..te..ra.. cik..gu.." kata Bts serentak tergagap gagap..

Puan Noraini hanya mengangguk..
Farah dan Aimi keluar dari pejabat..

"Fuhh.. dah.." kata Aimi..

"Dah.. pergi lah masuk kelas.. aku ada hal.." kata Farah.. Aimi segera pergi..

"Farah Azira.. pengetua panggil.." ujar kerani di pejabat tu.. Farah hanya mengangguk..

Farah masuk ke bilik pengetua apabila dipanggil..

"Farah.. sekarang dia ni satu kelas ngan kamu.. yang satu kelas dengan kamu cuma Jimin dan Taehyung.. Jhope, Rapmon dan Suga masukkan mereka dalam A-1.. Jin pula dalam T-2.." kata Pengetua..

"Yang ni.." soal Farah menghala ke arah gigi bunny tu..

"Ouh yang tu budak Tingkatan 4.. die duduk di kelas T-1.." kata Pengetua..

"Ohh.. okay faham.. nanti saya aturkan kelas diorang.." ujar Farah..

"Okay.. you guys can follow her.." kata Puan Noraini kepada Bts..

Tiba masanya tuk menjalankan tugas.. Farah keluar sahaja dari pejabat.. datang 2 orang pelajar ke arah Farah..

"Hah! ko nak bawa mereka ke mana??" kata Shaf apabila melihat Bts di belakang Farah..

"Ni hah.. hantar diorang ke kelas.." kata Farah menunjukkan kertas agihan kelas..

5 Teknik 2 : Kim Seok Jin
5 Teknik 3 : Park Jimin & Kim Tae Hyung
5 Sastera 1 : Jung Ho Seok , Kim Nam Joon & Min Yoongi
4 Teknik 1 : Jeon Jungkook

"Ehh.. asal ada Tingkatan 4??" soal Umi..

"Ko tengok lah budak tu.." kata Farah...

Umi memandang gigi bunny..

"Eheh.. tak sangka dia bawah kita.." kata Shaf ingin tergelak..

-------------------------------------------------------------

Hahahaha.. agak pendek cerita ni.. hahaha.. tak sangka jungkook tingkatan 4 umur 16.. hahaha.. okay tunggu chapter seterusnya..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 08, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

WHAT? BTS SCHOOL IN MALAYSIA?Where stories live. Discover now