Keesokkan harinya..
Tepat pukul 5.28 azan subuh mula berkumandang.. Farah segera bangun dari katil menuju ke bilik air..
20 minit berlalu.. setelah selesai solat, Farah segera bersiap dengan berpakaian sukan.. Lalu dia turun ke ruang tamu, mengambil sticknote kemudian mencatit sesuatu lalu di tampal ke peti ais.. Dia terus keluar dan mula bergerak dengan laju.. sebab pagi-pagi macam ni, kereta jarang lalu lalang.. Sampai sahaja di rumah BTS.. Dia apa lagi.. terus membuka pintu dengan perlahan.. di lihat jam di dinding.. tepat pukul 6 pagi.. Ada masa untuk kejutkan diorang..
"Bau apa ni?" tanya Farah dalam hati, dia pergi ke arah dapur.. Di lihat seorang lelaki tinggi lampai sedang memasak sesuatu.. "Erherm.." Farah buat-buat batuk..
"When Farah came here?" soal lelaki itu..
"In 5 minutes ago" jawab Farah ringkas..
"Kenapa Farah datang sini?" soal lelaki itu..
"Lah.. ni kan rumah saya.. suka hati saya lah.." jawab Farah tak agak kemesraan.. Lelaki itu hanya diam..
"Okay lah.. saya datang sini just nak tengok keadaan rumah macam mana.. okay lah saya gerak lu.. Ouh.. jumpa kat sekolah.. depan pagar.." kata Farah panjang tak lebar..
"Okay.." balas lelaki itu..
"Sekolah start kol 7.30.. pintu pagar tutup kol 7.15.. jd.. kne dtg awal.." pesan Farah..
"Orite bos.."
pukul 6.30~
>>Situasi BTS<<
"Haih.. kena kejut macam selalu lah jawabnya.." Keluh Jin.. Dia segera mengambil pembesar suara(?) dan..
KORANG!! BANGUN!! ))))
Semua lari macam lintang pukang.. sedia tuk bersiapkan diri..
S
K
I
PJimin: Hyung.. cepatlah.. dah kol baper ni..
Jin: Sabar lah..
Namjoon: Hyung.. start kol baper??
Jin: 7.30..
Namjoon: Awal lagi kot.. sekarang baru kol 7.00..
Jin: *ketuk kepala Namjoon* pintu sekolah tutup kol 7.15..
Namjoon: Serius??
Jin: Betul lah..
Namjoon: Okay jom...
Semua berlari ke sekolah.. pagi² macam ni bagus tuk berlari..
Meanwhile..
"Farah.. mane budak transfer tu??" soal Nuraini yang tak sabar..
"Sabarlah.. kejap lagi sampai.. " jawab Farah malas..
"Okay Shaf.. Umi.. Korang pengawas jalankan tugas korang.. Aku ngan Aimi biar kat sini.. yang lain pergi kelas buat apa yang patut.. macam siap² kan meja diorang ke.. cam tulah.." arah Farah..
"Orite Bos.." semua buat keje masing²..
-------------------------------------------------------------
Hohohoho... dah lama tak update citer ni.. sekarang Zira update.. hihihi.. harini je.. nnty bulan 12 baru zira update.. sbb dah nak dekat spm ni..
Wish me luck?? okay??
YOU ARE READING
WHAT? BTS SCHOOL IN MALAYSIA?
FanfictionBTS atau lebih di kenali sebagai Bangtan Boys.. memang popular jika mereka bersekolah di Korea.. tetapi tidak bagi sekolah SMK Indahpura (1) kerana kawalan disiplin lebih ketat.. Oleh itu.. mereka yang begitu nakal telah bertukar menjadi baik sebai...