^Ainakaan eivät ole unohtaneet minua..^ ajattelen todella tyytyväisenä. "Tänä vuonna on joulutanssiaiset.." Sanon hiukan hiljaa itselleni. Parin viikon päästä Ron tulisi kenties jo hakemaan minua.
Ronin näkökulma
Katson kun Fred ja George piirtävät jotain pöydässä paperille. "Mitä piirrätte?" Kysyn siristäen silmiäni. "Suunnitellaan meidän omaa kauppaa." Fred tokaisee ja virnistää. "Niin just." George jatkaa virnuillen. "Näyttäkää sitä paperia" sanon. "Ei. Näät sen kun olet myyjänä tai asiakkaana meillä." George toteaa. "Totta, Ronhan olisi hyvä myyjä, ei hän tarvitsisi isoa palkkaakaan!" Fred huudahtaa naurahtaen. "Kyllä." George sanoo.
"Paljonko?" Kysyn irvistäen. "Paljonko mikä?" Fred kysyy. "Paljonko palkka" sanon. "Mahtavat kaksi kaljuunaa!" George lausuu. "En tule" sanon tiukasti. "Sehän on harmillista" Fred nauraa. "Mennään, Fred, ei olla luusereiden seurassa" George virnistää ja pojat lähtevät heti.
Tuhahdan äänekkäästi.
^Onneksi näen Harryn pian.^ ajattelen tyytyväisenä.Hermionen näkökulma
Katson ilmeettömänä hyllyäni, jossa oli paljon kirjoja. "Pian pääsen taas Tylypahkaan" mumisen itselleni ja hymyilen hiukan. Nappaan kirjan ja istahdan sängylle. "Hermionee! Haluatko teetä?" Kuulen äitini kysyvän olohuoneesta. "Ihan kohta, äiti!" Huudahdan ja avaan kirjan. Jätän sen sängylleni ja kävelen pois huoneestani. "Äiti, tiesitkös että tänä vuonna Tylypahkassa on joulutanssiaiset" sanon hymyillen tyytyväisenä ja istun keittiön pöytään.
"Ahaa, selvä." Äitini tokaisee ja ojentaa teekuppini. "Kiitos." Sanon.Saan juotua teeni.
"Hyvää teetä oli." Toteaan ja lähden pois keittiöstä. Astelen huoneeseeni. Istun sängylle ja nappaan kirjan. Siinä kerrottiin joulutanssiaisista, Kolmivelhoturnajaisista, ja kaikesta mahdollisesta Tylypahkan peristeestä. Olin kyllä todella pettynyt, ettei Kolmivelhoturnajaisia pidetty tänä vuonna. Se kerrottiin jo viime vuoden lopussa. Selaan kirjan kaikki luvut. "Eiköhän aloiteta lukeminen. Tämän luettua tiedän sitten paljon enemmän Tylypahkasta ja sen historiasta." Ajattelen huvittuneena ääneen.
^Beauxbatongsin ja Dumstrangin oppilaat kyllä olisi ollut kiva nähdä.^ ajattelen.
Aloitan lukemisen ensimmäisestä luvusta, jossa kerrotaan Kolmivelhoturnajaisista. Aloittaessani lukemisen, kuulen kolahduksen ja huoneeni oven aukeavan. Näen isäni. "Onko niitä joulutanssiaisia pidetty aikasemmin teidän koulussanne?" Hän kysyy. "Oih, monesti." Naurahdan hiljaa ja ojennan kirjan isälleni. "Tylypahkan perinteet ja historia." Isä lukee ääneen kannen. "Niin juuri, lue se niin olet viisaampi." Sanon ja virnistän. Isäni nyökkää hitaasti. "Näin taidan tehdä" hän sanoo nyökkäillen päätään yhä. Hymyilen hiukan ja isäni poistuu huoneestani. Nousen seisomaan ja mietin minkä kirjan lukisin seuraavaksi.Dracon näkökulma
Istun penkillä ja räpyttelen hitaasti silmiäni. "Isä.. Liian tylsää." Valitan ja otan paremman asennon. Tuijotan takkaa. Kuulen jonkun toisen pienet askeleet, jotka ei selvästi ole iskäni tulevan lähemmäs. "Mene muualle siitä valittamaan" tätini Bellatrix tuhahtaa. Hän oli tullut täksi päiväksi meille käymään. Mietin joskus, että missä hän edes majailee. "Mene itse, sinähän täällä olet se vieras" murahdan. Bella irvistää minulle ja astelee toiseen huoneeseen. Hymyilen tyytyväisenä, tosin en ole kovin tyytyväinen. Yhä oli se ongelma, ettei ollut tekemistä.
YOU ARE READING
Secrets Of Hogwarts • Finnish •
FanfictionHarry saapuu Tylypahkaan neljännelle lukuvuodelleen. Ei ole Kolmivelhoturnajaisia, mutta joulutanssiaiset on. Mitä tapahtuu, onko rakkautta kenties ilmassa, entä vihaa? { Btw , Luna on mukana, vaikka hän oikeasti tulee mukaan vasta 5 elokuvassa. } l...