Devam 3

11 0 0
                                    

Motel çok eskiydi ama güzel korunmuştu.Oda 99 'a girdi.Güzel görünüyordu odası. Motel Telefonunu açtığında uğultu sesleri duydu ve şaka olduğunu düşündü ama o oda kötü bir odaydı. Hemen motel sahibine söyledi ama o gün hiç kimsenin olmadığını farketti .Dışarı çıktığında ise motelin satıldığını gördü ve her kezin gittiğinide .Peki ya telefondaki uğultu neydi? Ama bunu umursamadı ve hotelde kaldı ama hiç giysisi ve telefonu yoktu .Bu yüzden ilk 1 ayı çalışarak geçirecekti.
Aldığı ücret ise haftada 500 dolardı.Farketti ki Jack gizlice onu gözetliyordu.Çünkü her gittiği yerde onu görüyordu ve sebepsizce ona aşık oldu . Ertesi günlerde ise barda onu yine gördüğünde "Arkadaşım olabilir misin?"dedi.Jack ise "Tamam olur" dedi.Diğer haftada ise elindeki para ise 3000 doları geçince kendine ev aldı ve telefon aldı.Sonraları ise araba,mobilya vb...

Geldi 23 Mayıs o anda evinde söylemiş aşık olduğunu sonra ise başlamışlar çıkmaya.

Her gün görüşmüşler.Bir gün şans eseri Doğruluk mu? Cesaret mi? oynadıklarında Britney soran Jack te cevaplayan olmuş.Britney sormuş;Bu senin gerçek adın mı? Diye Jack ise kala kalmış bu soru karşısında cevabı; "Hayır,benim gerçek adım Edward "dedi.
Britney şaşırıp kaldı ve eskileri hatırladı bir anda daldı düşüncelere.....

Kara Kuyu(Düzenlenecektir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin