-Si scoala cum mai merge?
-La fel..raspund uitandu-ma in jos pentru ca stiu cat de prost ma descurc cu ea.
-Foarte bine. spune zambitoare Ashley. Kayla a luat 4 in teza!
-Cotofana sparta...marai nervoasa.
-Ce!? Kay,ti-am zis ca daca nu iei nota buna in teza asta o sa...
-Mama ai grija!am strigat speriata,dar nu a fost suficient ca dupa 2 secunde deja nu mai eram in perimetrul soselei.
Urmatoarele minute au fost de groaza. Ca sa nu intre intr-o alta masina,mama a intors volanul brutal. A pierdut controlul total. Masina s-a pravalit in rapa. Geamul din partea mea s-a spart. Pot simti sangele cum mi se prelungeste pe fata,dar si pe picioare. Cu toate astea,sunt singura care a ramas constienta.-Ashley! Ashley te rog trezeste-te!! tip la ea disperata de situatie. Mama? Tata! nimeni nu mai era constient.
Am inceput sa plang...mi-am vazut toata viata in fata ochilor. Daca asta era ultimul moment din ea!? Am trait abea 13 ani! Nu vreau sa se termine asta acum! Dar Ashley? Ea are abea 10 ani...n-o pot lasa aici...
Am incercat sa deschid usa masinii dar e blocata..nu ma las asa usor. Am izbit-o cu putere..inca nimic. Dupa mi-a venit in minte o idee. Am dat cu pumnul in cioburile ramase din geamul masinii. Dupa am iesit pe acolo. Starea de ameteala si lesin pe care le aveam inainte nu disparusera.. Se accentuasera odata cu contactul talpilor mele golase cu sticla de pe pamant. Dar tot m-am lasat..nu pot renunta tocmai acum.
M-am intins asadar dupa Ashley. Am luat-o in brate si am scos-o cu bine. Am vrut sa fac asta si cu parintii...dar usile lor nu se deschideau. Si geamurile nu erau asa sparte si mari incat sa incapa si ei... Deodata am simtit un miros groaznic...ca de fum... Foc? Am luat-o pe Ashley si am fugit cat de repede puteam pana masina va exploda..dar m-am intors. Nu luasem pe toata lumea si sper ca mai aveam timp..dar acesta nu era de partea mea. A explodat..asta a fost ultima data cand mi-am vazut parintii... Sau orice altceva
Ps: La media e Kayla dupa 5 ani dupa intamplare
Sper sa va placa cartea :***
CITEȘTI
The Lost
HorrorDupa accidentul teribil de masina, Kayla si sora ei mai mica, Ashley, devin dependente doar una de alta. Chiar daca durerea pierderii parintilor lor va avea un impact permanent in viata lor ,ele reusesc sa se recupereze. Kayla recapata darul vederii...