Pohled Marinett.
,, Čau přízraku, kde jsi se nám to flákala? "
Šťouchla do mě Alia.
,, Ale jen jsem zaspala hackerko"
A mrkla na ni.
,,Čus holky slišeli jste novinku? "
Zeptal se más Kim.
My jsme záporně zakroutili hlavou.
,,Bože vy jste jak z doby opic. Dneska má do galerie výtvarného umění dorazit, vysoce chráněná zásilka v podobě čtyř děl od Picassa.
Jejich hodnota je nevyčíslitelná"Řekl a rošťácky se zašklebil.
,, A co já stim? "
On se na mě tajemně usměje a rukama naznačí tajný kód, kde se máme setkat.
Dnes to je Grand Hotel Paris u Chloe doma.
Já pokývala hlavou a po hooooodně dlouhém nudném vyučování, jsem se přeměnila a šla k Chloe.U chloe
,, tek Kime pročpak sjem mrhala svým drahoceným časem? "Zeptala jsem se a nezaujatě koukala na své nehty.
,,Dnes jsme obdrželi anonimní kontakt, který požaduje všechna čtyři díla Picassa ukradnou a přenést na předem stanovené místo.
Odměna je 2 milióny pro každého. "
Dořekl svůj monolog a já otevřela pusu údivem.,,Tak to beru všemi deseti"
Řekla jsem a hned jsme se pustili do přípravy naší dosadně nejlepší misi, kterou jsme obrželi.Večer-21:25 Národní galerie Paris.
Hackerka se zrovna napojila na bezpečnostní sistém budovy a za pomoci viru jej zneškodnila.
Pomocí svého Yo-Ya jsem se dostala až na střechu budovy.
Tam pomocí laserové řezačky, prořízla kruh v okně.
Prolezla jsem jim a Yo-Yo zachytila za jednu z ocelových výčlenků na zdi.
V místnosti byla ochranka.
Ale vážně jen byla.
Už není ^^
Ne nezabili jsme je!
Jen uspali.
Když jsem byla v místnosti s obrazi, dveře byly na titanový zámek.
Teď byl na řadě chat.
Použit kočaklismu.
Chtěli jsme vejít ale já naštěstí včas, skočila zpět za dveře.
Celá místnost byla skrz na skrz proťatá laseri na záložní zdroj. Proto je hacknutí bezpečnostního sistému nevyplo.
Všem jsem ukázala, že ted jsem na řadě já a díky 8 letům gimnastiky, ty lasery bezchybně přezkákala.
Teď ale nastal problém.
Celé rámování obrazů, bylo chráněno termonukleárním rámen, který při změně teploty zvolal poplach.
Co teď?
ČTEŠ
Zloduši Paříže
FanficZnáte miraculous? Na to zapomeňte! Nic není tak jak bylo. Marinett, Adrien, Alia, Nino, Nathaniel, Kim,Chloe a Lila patří do tajné mezinárodní organizace padouchů. Ve dne to jsou školní "bad" boys A "bad" girls. Večer to jsou zloději, vrazi...