Bad boy & Bad girl

3.5K 145 15
                                    

Pohled Marinett(přezdívka -přízrak)

Jdu do školy.
Nudaaaa....
Na naší škole jsme rozděleni na ty co něco znamenají a na ty co patří mezi nuly.
Já,Alia, Nino, Kim a Chloe tam patříme.
Ve dne jsme hvězdy školy a v noci jsme ti kterých se každý bojí.
Říkáme si Miraculous.
Máme malé stvoření - kwiwi-(kwami je už obšlehnutý)
Jsou to ochránci Miracula padouchů.

Jdu do školy a před školou se setkávám s mojí partou.
Jsem tady hlavní a velím jim.

,, Čus přízraku víš že přide nový kluk do školy? "
Odchytne si mě Alii.
,, Jj a už jsi o něm něco zjistila Heckerko"(heckerka je přezdívka Alii)
,, Jj hekla jsem školní systém a je to Adrien Agnest, sexi, chytrej, syn Gabriela Agnesta toho návrháře. "Dokončila svůj monolog Alia.

,, Tak co zkouknem si ho?
Musíme najít posledního člena naší party a následníka miracula destrukce. " Řekla jsem a všichni přikývli.

Před školou zastavila motorka a na ní kluk v bílí kožený bundě(já vám říkala zapomeňte na starý miraculous)
Sundal si přilbu a vydal se k nám.

,, Tak toho si podám"
Zašklebila jsem se.
,, Ahoj já jsem Adrien a ty krásko? "
Řekl flirtovně a já se zamračila.
,, Tak za prvé! Nejsem pro tebe žádná kráska a zadruhé jmenuji se přízrak blonďáku"Otočila jsem se na patě a okázala na ostatní.
,, Ahoj já jsem Alia neboli hackerka tohle je Nino-stolker, Kim-psychouš a Chloe je stín, nediv se to jsou naše přezdívky a neptejse proč! Mimochodem s přízrakem jsi se snad už seznámil"zkončila Alia a Adrien bezmyšlenkovytě přikývl.

,, Dneska je tělocvik a budem hrát hru na přežití"Zazubila se Alia a Adrien na ní nechápavě koukl.
,, Je to hra kde si uděláme překážkové dráhy ze všecho v tělocvičně.
Máš 20 míčků a musíš někoho trefit
Když tě trefí do ruky nesmíš sní hýbat, kdyź do nohy nesmíß na ní stát a když do hrudi tak končíš u nás to vždy vyhrál přízrak.
Je to náš šampión"Prohlásila hrdě.
,, No časy se mění možná ji porazím"Rejpl si Adrien a všichni okolo dostali záchvat smíchu.
,, Tak to si nech zdát blonďáku"
Řekla Marinett/přízrak.

Takže lidi napsala jsem vám první kapitolu a je jen na vás jestli chcete abych pokračovala.

Kdyby jste věděli jak to napadlo 😄😄😄😄😄😄

No skončilo to tak , že jsem štěstím vylétla z postele a schytala pecku do hlavy

No tak napiště a mimochodem
Romám Na ML zítra nanejvýš pozítří dokončím.

Páčko.
Thany

Zloduši PařížeKde žijí příběhy. Začni objevovat