Steve gülümseyerek elindeki karta baktı. Kartın önünde dikkatli bir şekilde yazılmış bir yazı vardı. 'Seni seviyorum baba.' Kartın etrafına minik Iron Man maskeleri çizilmişti. Yazının altında ise Peter'ın özenle atılmış imzası görünüyordu. Steve bir elinde kartı tutarken diğer kolunu Peter'ın omzuna attı ve dağınık saçlarına bir öpücük kondurdu. "Bende seni seviyorum Peter." derken duygusallığı sesine yansımıştı.
Ardından asansörün geldiğini belirten ses duyuldu ve kapı açılınca yüzünden alaycı gülümsemesini eksik etmeyen Tony Stark tüm ihtişamıyla belirdi. Kollarını açıp Peter'a doğru ilerlerken "Benim minik örümceğim neredeymiş?" dedi. Peter babasına gülümseyerek baktı ve koşarak odasına gitti. Onun için hazırladığı kartı çekmeceden aldı. Babalarının yanına gidince Tony'ye sarıldı ve insanın içini ısıtan minik gülümsemesiyle ona kartı uzattı.
Kartın üzerinde tıpkı Steve'inki gibi 'Seni seviyorum baba.' yazıyordu. İmzasıda aynı şekilde atılmıştı. Fakat kartın her yerini Captain America'nın kalkanı süslüyordu. Tony kartını Steve'e uzatarak "Sanırım bu sana ait." dedi. Peter endişeyle babasına engel oldu. "Hayır bu senin."
Tony şımarık bir şekilde "Ben Iron Man'im evlat." deyince Peter ve Steve aynı anda göz devirmişti. Tony içten içe ne kadar güzel göründüklerini düşündü. Peter olanlara açıklık getirmek için Steve'e döndü ve "Seninkinde Iron Man var. Çünkü senin favorin o, değil mi baba?" dedi. Steve gülümseyerek Tony'ye baktı ve "Kesinlikle öyle." diye mırıldandı.
Peter, Tony'ye dönüp "Ve senin favorin ise Captain America." deyince, Tony sesli bir şekilde kahkaha attı. "Iron Man en iyisi, bunu hepiniz biliyorsunuz değil mi?" deyince Steve onun kafasına koltuktan aldığı yastığı fırlattı ve Peter'a döndü. "Tony'nin favorisi kesinlikle Captain America, Petey. Yaptığın şey harika. Sana sahip olduğumuz için çok şanslıyız."
Peter ve Steve sarılırken, Tony "Aman ne hoş. Size mutlu günler." deyip asansöre doğru ilerledi. Amacı gitmek değildi, arkasından 'gitme' diyeceklerini biliyordu. Sadece onlardan biraz daha ilgi bekliyordu. Tony sevildiğini hissetmekten hoşlanıyordu. Egosu önemliydi tabiki. Asansörün önüne geldiğinde Steve "Tony, çocukluk yapma ve buraya gel." dedi. Durduğu yerde gülümseyen Tony arkasına dönerek sevdiği iki adama sarıldı. Oradaki herkesin kalbi sevgi ve mutlulukla doluydu.
Peter sarılmayı bıraktıklarında koşarak koltuğa atladı ve "Film izlemek istiyorum." dedi. Tony "Ufaklık, bu çocuk bayramı değil babalar günü. Biz ne istersek o olur." dediğinde, Steve ona onaylamayan bakışlarından attı. Aslında Tony'nin çocuk gibi davranmasını hoş buluyordu ama bunu öğrenirse şımaracağını bildiği için ona kızıyormuş gibi yapmak zorunda kaldı. Tony omuz silkip "Zaten bende film izleyelim diyecektim." dedikten sonra Peter'ın yanına oturup kollarını ona sardı.
Uzaktaki Steve'e dönüp "Hey ihtiyar! Oğlumla bana patlamış mısır patlat." dediğinde Steve ona göz devirdi. Bu şakayı yapmaktan asla vazgeçmeyeceğini biliyordu. Mutfağa doğru giderken "Ben sadece 102 yaşındayım." diye bağırmayıda ihmal etmedi.
Tony ve Peter film seçerken minik tartışmalar yaşıyorlardı. Steve iki elinde büyük mısır kaseleriyle gelince Tony ona yanını işaret etti. Steve kaselerden birini Peter'a uzattı, diğerini ise Tony'le arasına almıştı. Steve "Bence Aslan Kral izlemeliyiz. Bir klasiktir." dedi ağzına bir kaç mısır atarken. Peter el çırparken Tony'nin yüzü düştü. Ama o da razı geldi. Animasyonu başlattıklarında her şey yolunda gidiyordu.
Mufasa'nın ölüm sahnesinde Tony duygulanmıştı. Steve ona dönüp şaşkınlıkla "Cidden ağladığına inanamıyorum Stark." dedi. Tony ciddileşip oturuşunu düzeltti ve gururla "Bu sahnede ağlamıyorsan sorun sende Rogers. Ha doğru, 70 yıl buzun içinde kalınca kalbinde donmuştur senin." dedi.
Peter onların atışmalarına bayılıyordu. Beş yaşında iki çocuk gibi kavga ediyorlardı ve bu Peter'a komik geliyordu. Steve, Tony'ye kıyamamıştı. Her zaman olduğu gibi. Onu kollarıyla sararken Tony hala somurtuyordu. Fakat sonra oda kollarını sevdiği adamın güçlü bedenine doladı.
Steve ona fısıldadı. "Seni seviyorum Stark."
"Bende seni Captain."
Peter ise onları gülümseyerek izledi ve aklına sınıfındaki Wade geldi. Onunla sevgili olmalıydı!
Merhaba gençler! Bunu neden yaptım bilmiyorum, sıkıldım. Bu hikayede değişik one shotlar yazmak istiyorum. Güzel olacaklar demiyorum. Çünkü muhtemelen olmazlar. Ama olsun. Sanırım genellikle Stony ve Spideypool yazarım. Okuyucu x Karakter yazmakta istiyorum. Okunsun diye değil,eğlenmek için yazıyorum. Ama yinede yorum yapıp yıldıza tıklarsanız çok sevinirim.
Sonuna Wade'i eklemesem eksik hissederdim jhgasdjfsdj lol
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Defteri
FanficMarvel karakterleriyle ilgili tumblrdan bulduklarımı paylaşacağım. Genellikle Stony, Spideypool ve Super Family olur. Hoşunuza gideceğini umuyorum...