Ráno sem vstala vyjmečně brzo, abych se stihla pořádně upravit, protože jdu poprvé do mé nové práce a chci udělat co nejlepší dojem. Budu pracovat v kavárně.
Rozčesala sem si pořádně vlasy a dala si řasenku. Výběr oblečení byl jednoduchý, protože jsem dostala uniformu. Bílá košile s krátkým rukávem, černý svetřík s dlouhým rukávem, proužkovaná kravata, černá minisukně a tmavě modrá zástěra s nápisem Tokyo café.
Koukla sem se do zrcadla a jsem spokojená, myslím že se dnešek vydaří.Popadla sem svoji průkazku na které stojí:
moje jméno- Shikoku Osu
můj věk- 21 let
profese- číšnice
A rychle sem běžela na autobus, mám to přecijenom daleko."Skvělé mám ještě pět minu dokud nepřijde šéf, aspoň si to tu pořádně prohlédnu." řekla sem si když sem vystoupila z autobusu. Zastávka je hned před kavárnou. Vešla sem dovnitř a uviděla nádhernou holku.
Měla krásné, dlouhé, bílé vlasy. Její oči byly modré jako večerní moře. Hned po jejích očích mě upotal černý choker co měla kolem krku. Její pleť byla jako padlý sníh. Měla oblečenou stejnou uniformu jako já.Byla hrozně roztomilá.
Povídala si u baru s nějakou starší paní. Zřejmě nějaká zákaznice.
Po chvilce mého tupého zírání na ni se mě zeptala:
"Ahoj ty si ta nová?"
"A-ano to jsem já." vykoktala jsem a cítila, jak se mi začínají červenat tváře.
"Ty čekáš na šéfa viď? Ale ten dnes nepřijde je nemocný nebo tak něco." řekla mi.
Já jen kývla hlavou, jakože rozumím. "Proto tě tu provedu já" pokračovala.
"D-dobře" vykoktala sem. Během prohlídky kavárny jsem byla nervózní ale zároveň ráda že sem se s ní zpřátelila. Na její průkazce stálo:
Jméno- Yuti Shiku
Věk- 23 let
Profese- barmankaPovídali jsme si spolu celou pracovní směnu. Je hrozně fajn.