"άσε κατάλαβα! Ήταν λάθος το φιλί, δεν σου άρεσε, η Σοφία είπε μαλακιες για πλάκα..."
Έκανα μερικά βήματα και με ξανά τράβηξε πίσω "άκου με!"
Εκλεισα τα μάτια μου και πήρα μια ανάσα "κοίτα, νταξ δεν τρέχει τίποτα... Ας κάνουμε ότι δεν έγινε τίποτα.!"
"Γαμωτο σκάσε και άκου με!" με έπιασε από τους ώμους και με ταρακουναγε
"σε είδα, τι να μου εξηγήσεις..! Άστο ρε Άγγελε..!Ας μείνουν όλα όπως ήταν πριν "
Έφυγα τρέχοντας για να μην με προλάβει και πήγα σπίτι, φυσικά... γιατί ο ΑΓΓΕΛΟΣ να θέλει εμένα...εξάλλου η Ξένια έχει τα πάντα (η κοπέλα π του κόλλαγε στο τζοκινγκ)***
Μετά από τρεις μέρες..
Καθόμουν μια χαρά άνετα κάτω από το ερκοντησιον και η Σοφία με έσειρε σε μια συναυλία με κάτι κορίτσια από την τάξη και καλά να πάμε όλες μαζί εκεί και μετά να πάμε για καφέ για να πούμε τα νέα μας, που ποια νέα μας δηλαδή εδώ και κάτι μέρες είχαν κλείσει τα σχολείο... "εκεί είναι πάμε!" η Σοφία με τράβηξε και σε μερικά δευτερόλεπτα ήμασταν δίπλα τους!
"Γειά!" χαιρέτησα τυπικά και προσπάθησα να περάσω καλά ας πούμε, όλοι φώναζαν... -_-
Καλά έτσι κάνουν στις συναυλίες αλλά μας πήραν τα αυτιά να πούμε.. Δεν γίνεται να χαμηλώσουν το βολουμ ?
"θα πάω για νερό!" σκουντηξα την Σοφία και της ψιθύρισα "θέλω κι εγώ!" πετάχτηκε η Μαρια, τι σκατα αυτιά δορυφορική έχει?
Πηγα στην καντίνα και πήρα έξι νερά, τελικά ήθελαν όλοι νερό..
"μου δίνετε και μια σακούλα?" ..φυσικά και δεν έχουν, κοίταξα πάνω και είπα ευχαριστώ ανοίγοντας τα χέρια μου σε στάση αετού...
"δεν πειράζει το'χω!" ελπίζω δλδ..
Πέρασα μέσα από το κόσμο, έκανα κύκλους και παίζει να τις έχασα... "Τι σκατ.." έπεσα πάνω σε κάποιον και βρέθηκα στο πάτωμα μαζί με τα νερά "Εεε!Χαζή είσαι ?πρόσεχε!" ήταν ένα παιδί γύρω στην ηλικία μας, ξανθός, αρκετά ψηλός και δεν φόραγε μπλούζα... Μμ...Τα καλά της ζέστης.. ΤΙ ΛΈΩ ?ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ.. σειρά σου να βρίσεις, σήκωσα το δάχτυλο μου και ήμουν έτοιμη για επίθεση "ωχ συγνώμη κοπελιά, δικό μου λάθος,νόμιζα ότι ήσουν κανένας μαλακας,να σε βοηθήσω.." έπιασε το χέρι μου και με σηκωσε,μάζεψε τα νερά ένα ένα και μου τα έδωσε "ευ..ευχαριστώ!" τραυλισα,"ωωωωωω τζεντλεμαν ο Γιάννης!" ένα αγόρι τον σκουντηξε, εκείνος τον έδιωξε και μου χαμογέλασε "τίποτα, πρόσεχε!" μου είπε και μου γύρισε την πλάτη του... Whaaaaattttt, η πλάτη του έλεγε free hugs..
Να τον αγκαλιάσω?θέλω?ωωω...έλα τώρα Μαρία ποιος δεν θα θελε, περίμενε!δεν χρειάζομαι την αγκαλιά του.. Βασικά καλύτερα να την κάνω, γίνεται περίεργο..
"νερά!!!" τους τα έδωσα και συνέχισα να παρακολουθώ την συναυλία... Χαμογέλαγα σαν καθυστερημενο κατά όλη την διάρκεια, ωραίος ήταν..
Η συναυλία τελείωσε και πήγαμε σε ένα καφέ εκεί κοντά, καθίσαμε και αρχίσανε να λένε όλες για τα αγόρια τους.. Και Όταν ήρθε η σειρά μου ήμουν κάπως... Άλλον ένα καφέ με γάλα :)
Ναι, απλά το απέφυγα!
Ήρθε ο Αντώνης για να πάρει την Σοφία μετά από μερικές ώρες και τον παρακάλεσα να με πάει σπίτι "ε...συγνώμη από εδώ δεν είναι το σπίτι!" του εξήγησα "ναι το ξέρω, όμως...γίνεται ένα γαματο πάρτυ!"
"πάρτυ?" κοίταξα το ρολόι μου και ήταν έξι "ναι... Είναι απογευματινό, κρατάει όμως μέχρι όσο πάει! Και γαμο!" είπε,σουφρωσε τα χείλη του και έκανε μπουνιά το χέρι του...
"γιατί να μην με πας σπίτι και μετά να έρθεις?" τον παρακάλεσα σχεδόν "γιατί θα έρθεις!" σταμάτησε και κατέβηκε κάτω "ρε Σοφία πες του!"
"Τι να πω μανάρι μου, έλα θα κάτσουμε λίγο!" με έπιασε από την μέση και μπήκαμε μέσα, ήταν πολύ σκοτεινά, είχε παντού χρωματιστα φωτάκια και η πίστα ήταν γεμάτη "ουαου!" ήταν τέλεια, το κέφι μου ήρθε αμέσως, εγώ και η Σοφία πίναμε όλην την ώρα, μέχρι που κάποια στιγμή την έχασα, δεν ξέρω που πήγε, μάλλον θα ναι με τον Αντώνη... Εε..whatever, ας πιω λόγο ακόμα..
Χτύπησα το ποτήρι στο πάγκο και γύρισα προς την πίστα, περπάτησα μέχρι την μέση και έκλεισα τα μάτια μου, τα φωτάκια με χτυπούσαν στο πρόσωπο και άρχισα να χορεύω και να κάνω στροφές "ουυυυυυυυυυυ!" τσιριξα, είναι τέλεια, δίκιο είχε ο μπουφος.. Χαχα..
Ένιωσα δύο χέρια να κλειδώνουν στην μέση μου, άνοιξα τα μάτια μου και περίμενα να δω τον Άγγελος αλλά δεν ήταν αυτός "σε ξανά βρήκα!" γνωστή φυσιογνωμία, αλλά δεν μου ερχόταν από που.. "ιιιιιι. Ο... Γιάννης? Τι λέει?" ρώτησα και χαμογελασα "καλά εδώ...εσύ?"
"καλάαααα!!έλα χόρεψε!!"****
Χορεύαμε κάνα πεντάλεπτο και ήταν φοβερά, δεν νιώθω τόσο μόνη τώρα..."θες να πάμε πίσω?" μου ψιθύρισε ο Γιάννης
"όχι!" μπορεί να ήμουν μεθυσμένη αλλά όχι τοοοοσο..
Έπιασε το χέρι μου και με έσειρε έξω από τον κόσμο, με κατέβασε κάτω στις τουαλέτες και κόλλησε πάνω μου "ήξερα ότι θες!" μου είπε και μου άφησε ένα υγρό φιλί στο λαιμό ενώ άφηνε τα χέρια του να γλυστρισουν πιο κάτω..
"παρατα με!" τον έσπρωξα αλλά δεν κουνιόταν, ήταν σαν βουνό μπροστά μου !
"Ρε μαλακά!" ο Άγγελος τον τράβηξε από πάνω μου και τον πέταξε στον τοίχο απέναντι!
Ο Γιάννης έκλεισε τα μάτια του και έπεσε στον τοίχο με την πλάτη, από το ύφος του φάνηκε ότι πόνεσε πολύ,έπεσε κάτω και σηκώθηκε πάνω γρήγορα "δεν αξίζει!" ψιθύρισε και έφυγε..
"Είσαι καλά?" με ρώτησε, χαμήλωσα το βλέμμα μου και γύρισα πλάτη "καλά είμαι.." απάντησα κοφτά δείχνοντας του ότι δεν ήθελα πολλά...
"να σε πάω σπίτι?" με ρώτησε
"όχι, θα πάρω ταξί!"
"καλά θα σε πάω!" Βγήκαμε από το μαγαζί και σταμάτησε... Τι έγινε τώρα ?
"εε...ήθελα να σου πω..."
"αν ειναξ για αυτήν δεν θελ..." πριν προλάβω να ολοκληρώσω με έκοψε "δεν είναι αυτό..Να..ξέρεις θα μετακομίσω με τους γονείς μου αλλού, στην αρχή δεν ήθελα να πάω και θα έμενα αλλά αφού δεν θες καμιά σχέση μαζί μου... Θα πάω!"
"Τι?" τα μούτρα μου είχαν πέσει κάτω..
Ένιωθα τα μάτια μου να καίνε,ήξερα ότι ερχόταν κλάμα και ήταν κλάμα γερό..Άνοιξε την πόρτα και μου έδειξε με το χέρι του για να μπω μέσα ...
Έτρεξα και τον αγκάλιασα "μη φύγεις!" Εκλεισα τα μάτια μου και κρατήθηκα από πάνω του γερά, ήξερα ότι έκλαιγα καο εξευτέλιζα τον εαυτό μου μπροστά του αλλά δεν με ενδιέφερε!
"σε πιστεύω!μην φύγεις!"
Με αγκάλιασε και γέλασε "γιατί γελάς?σου φαίνεται αστείο?" τον έσπρωξα και σταύρωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου...
"Να απλά...σε κοροϊδεψα.. Δεν φεύγω!"
"ΤΙΙΙΙΙ!!!ΒΛΑΚΑ!" τον χτυπησα στο στήθος και πήγα να φύγω, άρπαξε το χέρι μου και με τράβηξε πάνω του "αφού είσαι η μικρή μου και σε αγαπάω!"μου είπε σαν μικρή εξομολόγηση και προβλήματα προλάβω να πω και να κάνω το οτιδήποτε με φίλησε..Τεεεεεελοοοοοοςςςςςςςςςςς
Ευχαριστώ πολύ για τα vote!! <3
Σας λατρεύω!!