#1

531 29 5
                                    

Zobaczyłam tego chłopaka co biegł i mnie przetrącił. Zobaczyłam na niego zdziwiona. Aż wkońcu nauczyciel powiedział że musze usiąćś. Usiadłam koło Yuri. Zaczeliśmy wszyscy przedstawiać (w klasie). Przyszła moja kolej.
-Nazywam się Park Alicja, mam lat 17. Interesuje się hip hopem. Śpiewam tańcze od kilku lat. I to chyba tyle :) - skończyłam się przedsatwiać i spojrzałam na tajemniczego chlopka. On się uśmiechną.. pomyślałam czy coś mam na twarzy (?).

Więc wszyscy się przedstawili, a teraz kolej na tajemniczego chłopaka..
-Witam! Nazywam się Min YoonGi. Mam lat 18. Interesuje się kpop'em. Śpiewam rap. I to tyle.- skończył i puścił do mnie oczko. Ja się zarumieniłam.

Dzwonek
Wkońcu przerwa. Mogłam bardziej poznać szkołe, więc się przszłam. Zobaczyłam że ten YoonGi siedzi z nowymi kolegami.
Próbowałam go ominąć ale on staną przedemą, i niechcący na niego wpadłam.
-Hej! - krzyknełam. -Czemu stoisz mi na drodze? -dodałam.
-Pokojnie maleńka. - Powiedział z uśmiechem.

 - Powiedział z uśmiechem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Jaka znowu maleńka. Chyba z kimś mnie pomyliłeś ;).
-Nie bo właśnie Ciebie szukalem. :D
-Dlaczego?! - byłam troszecze zaniepokojona.
-Lubie poznawać nowych ludzi. I wypadło na Ciebie.
-Aha no ok. Ale nie teraz. -skłamałam żebym uciekła.. ale się nie udało.
-A dlaczego nie teraz. Przecież jest przerwa. -przybliżył się chciał mnie (chyba) pocałować a ja się oddaliłam. I poszłam przeciwną strone.

Byłam troche wystraszona tym wydarzeniem. Nigdy się nie całowałam. Bo nie miałam okazji.. poszłam do Yuri żeby mi coś doradziła.

-Yuri pomocy!- byłam załamana tą całą sytułacją.
-Co jest?-zapytała..
-"Tajemniczy" chłopak zaczepia mnie. Mam się bać? -zapytałam. -Co mam zrobić? -Dodałam.
-Hmm.. niewiem. Pogadaj z nim. - przecież z nim gadałam kurcze ale wtopa.

 - przecież z nim gadałam kurcze ale wtopa

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
I Love Bad Boy'sOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz