O zi perfecta-part 1

9 0 0
                                    

Ca de obicei soarele straluceste si pasarele ma trezesc cu cantecul lor minunat. Glumeam. Ca de obicei fratele meu arunca cu apa pe mine pentru a ma putea trezi.
- "Ce dracu faci?" intreb eu uda leoarca.
- "Te trezesc." rade Charlie inocent.
- "Of..ce ma fac eu cu tine?" intreb luandu-l in brate. Da eu si Charlie avem o relatirfoarte speciala de frati vitregi.
- "Nimic." spune serios apoi izbugnind in ras.
- "Eu ma duc sa ma imbrac. Tre' sa ma duc la liceu. Merci ca mai trezit." spun ridicandu-ma
- " Mama e jos face micul de jun, Emma e cu (,) clonele ei, iar tata e in birou lucreaza ca de obicei." spune repede plecand din camera.
Dupa ce fac un dus scurt si ritualul meu zilnic ma imbrac

Dupa ce fac un dus scurt si ritualul meu zilnic ma imbrac

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

apoi cobor jos la masa.
-"Neata!" le zic vesela punandu-ma langa Emma.
-"Neata!" imi spun toti in afara de Emma.
Ne punem la masa dupa ce ne rugam. Da. Sunt intr-o familie credincioasa...
- "Pai... eu ma duc la scoala. Soferul a ajuns. Pa!" spun eu vazandu-mi soferul personal in limuzina mea ca de obicei.
- "Buna ziua, domnisoara Arthur!" spune soferul politicos.
- "Buna, Adrian." spun eu vesela.
- "Haide sa mergem." imi spune deschizand usa.
Urc in masina si ajung spre scoala sa imi revad prietenii: Harry, Ricky si Dean
- "Pa, Adrian!" spun repede si plec grabita sarind in bratele lui Ricky.
- "Hey, Ricky!" spun eu vesela.
- "Hey, fata! Ce faci?" spun ea.
- "Bine. Am impresia ca azi se va intampla ceva." spun activandu-mi simturile White.

Dupa scoala

- "Am ajuns!" strig sa ma auda mama.
-"Bine scumpo. Te duci la rampa?" spune mama stiind ca imi place sa ma dau cu skateboard-ul.
- "Dap. Ma duc cu Harry."
- "Bine. Pe 27 iunie tu si sora ta pleca-ti in tabara de vara cu Harry, Ricky, Dean, Mary si Tara."
-" Cum as putea sa uit?" spun dandu-mi ochii peste cap.
Anne si Mary sunt clonele surorii mele. Fratele meu pleaca cu parintii in Franta la bunicii nostri, iar noi plecam intr-o afurisita de tabara de vara. Eu stiu sa cant foarte bine.

Viața Lui Alice ArthurUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum