O zi perfecta-part 2

1 0 1
                                    

Am ajuns la rampa in 10 min. Acolo l-am vazut pe Dean. Oare unde sunt ceilalti?
-Hei, Dean. spun si ii sar in carca.
-Hei, maimutica. Ce faci?
-Bine, gorila. Tu? spun razand.l si dandu-ma jos din carca lui.
-Il astept pe Harry. Vii in tabara,
nu?
-Cum as putea sa o ratez? Suntem obligati de parinti sa mergem.
-Hai in spate.
In spatele rampei e un loc de fumat. Este o pestera gasita de noi utilizata pentru a putea fuma in liniste fara sa ne vada nimeni.
-Unde e Ricky? am spus dupa ce am intrat intr-un tunel mare care ducea spre pestera
-E in camera de relaxare. spuse Dean.
"Camera de relaxare", asa cum ii ziceam noi, era o incapere in pestera unde ne relaxam. Acolo petreceam majoritatea timpului. Am dus perne, covoare, pături si o cutie care tinea pe post de masa. Aveam multe lucruri acolo...
-Deschide. spuse el
-A-ti pus usa? intreb eu surprinsa.
-Dap. spuse accentuand "p"-ul.
-De unde a-ti avut bani? spun eu curioasa.
-Alocatia. spune si da din umeri nepasatori.
-Pe cat timp? spun eu.
-Pe 2 luni. Am pus si lumina.
-O sa puneti si retea de net? intreb eu razand.
-Punem maine. Ne dai si tu bani.
-Ii vrei acum? spun eu scotand alocatia mea pe 5 luni.
-Yep. Hai sa intram. Am redecorat-o.
-Wow. am spus oprindu-ma in usa.
Incaperea era redecorata total. Aveam o canapea, covoare noi, o masa, un dulap, un televizor pe un fel de etajera cu 2 etaje care era in fata canapelei, scaune, 4 fotolii puse in locul pernelor pe care stateam sa fumam, un laptop acer, un frigider micut si 2 paturi duble. Cum naiba le-au adus nu stiu.
-Cum dracu ve-ti pune mini-frigiderul si TV-ul in functiune?
-Maine ne pun prizele si netul. Ne trebuie mai multi bani. Astea au fost alocatiile noastre pe 10 luni.
-Va dau eu. Am banij alocatiilor mele pe 9 luni si mai cumparati voi ce trebuie.
-Ok. spune Dean dupa ce ii intind banii.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 24, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viața Lui Alice ArthurUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum