3. poglavje

200 7 2
                                    

Danes sva se z Lizo že zgodaj zjutraj odpravili do hiše. Bilo naju je zelo strah. Ko sva vstopili v hišo so se vrata za nama spet zaprla. Hodili sva po hiši in odšli v neko sobo v kateri sta bili dve postelji. Postelji sva si uredili. Bili sva utrjeni in se ulegli na posteljo. Čutila sem da me nekaj vleče za roke. Prestrašila sem se in z Lizo sva vstale s postelje in zagledali deklico z nožem.
Hitro sva stekle iz hiše. Hodili sva proti domu in se spomnili, da sva v hiši pustili vse najine stvari. Lizino mami sva prosili, če gre z nama v tisto hišo vendar je rekla, da ne. Začeli sva jokati da bi privolila. Čez eno uro smo se odpravili do hiše. Lizina mama je vstopila, midve pa za njo. Slišali sva krik in na tleh zagledali zabodeno Lizino mami začeli sva se jokati in stekli sva iz hiše. Odšli sva na policijo in jim vse razložili. Sprva nama niso verjeli potem pa so privolili in odšli so do hiše. Midve z Lizo sva počakali zunaj policisti pa so šli pregledati hišo. Zagledali sva dva reševalca, ki sta mamo odpeljali v bolnišnici in nama povedali, še vedno diha. Liza je bila zelo vesela. Čez petinštirideset minut so klicali iz bolnice in povedali da je Lizina mama živa. Šli sva jo obiskati v bolnišnico. Lizina mama je zagledala kar vredu vendar ji je na roki pisalo vsi ostali ste naslednji razen tebe "ANA".

The Creepy HouseDove le storie prendono vita. Scoprilo ora