5

290 13 0
                                    

Vaziavom tyloje ir tai mane jau pradeda uzknist.

Ijungiau radyja ir kaip tik tuo metu uzgrojo mano ir Hannos mėgstamiausia daina. One direction Night Changes.

- going out tonight changes in to something red . her mother doesn't like the kind of dress. Everyfing she never hed she's showing of !!!!!!!!! - dainavom kartu su Hanna.

Privaziavom mokyklos kiemą. Atsisegiau diržą ir staigiai islipau iš mašinos.

Atsidariusi galines mašinos dureles pasiemiau savo juoda odine kuprine.

Ta pati padare ir Hanna.

- kokia tau pamoka ? - paklausė pagaliau prie manęs priejusi Hanna.

- matieka o tau kokia ?- paklausiau to paties.

- irgi.

******************************
*po pamokų pas mane namuose*
******************************

Pamokos praslinko nuobodziai neskaitant to kad per matieka mes su Hanna i visus laidem popieriukus , o paskui mus isvijo pas direktore.

- mano tėvų snd nebus namuose Grys tik poryt. Tai dv padarom vakarėlį ? Pas mane ? - paklausiau Hannos.

- nuo ok. Aš varau namo pasiruošti tada ir sukviesiu žmones o tu paruosk namus , pati persirenk ir paieskok nemažai alkoholio. Arba aš atvarysiu pas tave anksčiau ir nuvaziuosim i parde paimsim alkoholio.

- labiau tinka antras variantas nes dar tėvai paskui gryze pastebes jog jų alkoholio sandėliukas gerokai istustejas. - pasakiau.

Atsisveikinom su Hanna ir ji išėjo namo.

Na ką ruošiamės šėlt !!!!!

Namai jau buvo parusti : muzika , alkoholis ir visa kita.

Buvau apsirengusi :

Hanna irgi jau buvo pas mane

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Hanna irgi jau buvo pas mane.
Belieka sulaukti kol susirinks visi žmonės. Na aišku turbūt mažai ką pazinosiu ir jie nežinos kas aš per tokia , bet po vakarėlio manau visi mane prisimins .

- atrodai seksualiai - pagyre Hanna

- ačiū tu irgi - padekojau - ką pakvietei ?

- ai kelis pazystamus.

********** po 2 valandų *******

Namas tiesiog lūžo nuo begalinį o muzikos garso. Čia buvo pilna žmonių. Aha " keli Hannos pažystami " gal ne keli o milijardas ?

Na bet koks vakarėlis jeigu mažai žmonių ?

Aš jau buvau tikrai gerai apsvaigus. Kas nebutu apsvaiges po 5 jack daniels buteliu ?

- labas grazuole - išgirdau prikimusi balsą sau už nugaros.

Atsisukau atgal ir pamačiau...

Sveikuciai. Nauja dalis. Tikiuosi sulaukti vote. Labai jus myliu ❤❤❤💋💋💋❤❤❤ ačiū kad skaitos mano isto 💋

Snapchat ( H.S )( 1D )Where stories live. Discover now