************mieste************
Nuvaziavome i prekybos centrą. Hanna pastate masina aikštelėje.
Uslipome iš mašinos ir nuzingsniavome iki prekybos centro. Vis įėjus mus pasitiko didziulis surmulys.
- gerai , pirma nueisim i H&M , tada i Victoria Secret , paskui i TagerM ir visur kitur... Visur iš eiles - isdesciau savo planą.
- okay - sutiko Hanna
************ po 4 h.************
Atsisedome ant suoliuko... Vos pavelku kojas... Aplankem visas parduotuves buvusias šiame prekybos centre... Kiek parduotuvyniu krepšelių dabar tempiau jau nebesuskaiciuoju.
- hey , einam i kokia picrija ar i Starbucks ? - pasiūlė Hanna
- pirma i picerija pavalgyti , o paskui ir i Starbucks ...nes picerijoj neskanios kavos - nusijuokiau
Prie manęs prisidėjo ir Hanna.
Nuejome i picerija ir uzsisakeme viena šeimyninę pica... Ar mine jau kad myliu maista ? Aš kaip antras Niall Horan...
- štai jūsų uzsakymas - padavėja atnešė musu pica .
- ačiū - padekojo Hanna
Kai jau ipusejome pica aš uzsimaniau gerti , todėl nuejau prie kasos užsakyti mums su Hanna kokteiliu.
********* Harry pov.*********
Su vaikinais nusprendem nueiti pavalgyti i kokia kavine... Niall'as užsimanė picos todėl nuejom i picerija.
Vaikinai įėjo pro duris , o aš jiems iš paskos. Ejau paskutinis.
Pasirodė, kad mačiau pazystama praeinant pro sali todėl uzsisiopsojau pro langą ir ne pastebėjau einančios padavejos.
Netyčia i ja atsitrenkiau , o jos nestas pieno kokteiles iškrito jai iš rankų.
Visas kokteilis issiliejo ant šalia kasos stovėjusios merginos.
**********Ariją pov. **********
Pajutau kaip kažkas skysto nuteka mano plaukais žemyn.
Atsisukau atgal labai įsiutusi .
Čia stovėjo pdaveja ir Harry Styles ... Pala pala . ką ?! Harry Styles ?! O... Mai... Gaš... ?!?!?
- aš labai atsiprašau , aš netyčia , a... - pradėjo teisintis Harry , bet aš ji pertraukiau.
- ką tu padarei idijote ?! - susukau. Dabar man nerūpėjo , kad jis labai garsus ir yra žvaigždė. Dabar aš galėčiau ji pasmaugt. Šiuo metu man neberupejo, kad jis yra mano mėgstamiausios grupes narys.
YOU ARE READING
Snapchat ( H.S )( 1D )
RomanceTik paprasta zinute i snapchat ir tavo gyvenimas pasikeicia.