Dokuz yaşındayken :
Bir gün Jin Jin le okuldan gelirken oynayarak geldiğimiz bir anda yere düştüm bacağımı yaraladım bu yüzden beni eve kadar sırtında taşımak zorunda kaldı . Eve gelince annem den daha fazla ilgilendi ve daha fazla kızdı.
Yine bir gün Jb hastalandı diye ne ben ne Jin Jin gece boyunca uyuyamadık çünkü birimiz acı çekerken üçümüz de birden acı çekiyor .
Ön üç yaşındayken :
Jin Jin'in başı dertte diye üç (13 yaşında) kişiye beş ( 13- 15 yaşlarındaki ) kişiyle kavga edip bir güzel dayak yemiş tık .
On beş yaşındayken :
Öğretmenden sadece ben okulu temizleme cezası aldığımda sanki üçümüz de ceza almış gibi hep birlikte okulu temizlemiştik
Sürekli benim yüzümden ceza alırdık
:(
On sekiz yaşındayken :Hepimiz aynı üniversiteyi tercih ederek birlikte okuma ya devam ettik .
On dokuz yaşındayken :
Bir kaç günlüğüne onlardan habersiz İngiltereye gittim diye bir hafta benimle konuşmadı lar çünkü biz birbirimize haber vermeden bir yere gitmeyiz.
Ben o İngiltere maceram da güzel bir kızla tanışmıştım aslında tanıştım denemez.
O kızla karşılaştığım gün çok yağmur yağıyordu her yer tam karanlık olmasa da karanlıktı bir anda "İmdat" diye bir ses duydum direk o tarafa doğru koştum
" imdat" diyen bir kız ve ona saldıran bir adam . Kızı kolundan tuttum kenara çektim adamı da bir güzel pataklayıp bıraktım adam hızla kaçtı kız da bana sarıldı- Te..te...şekür...ederim " dedi kekeleyerek ve benden uzaklaşarak hızlıca gitti .
- Ben Mark " diye bağırdım arkasından arkasını dönüp bir iki saniye bakıp geri koşmaya devam etti.
Bir daha o güzel kızı görmedim. :(~π×÷√~π×÷√~π×÷√~π×÷√~π×÷√~π×÷√
Ben Beş Yaşındayken :Annemle babam ayrıldı . ben bunun üzerine amcamın yanında kalmaya başladım .
Yedi yaşındayken :
Annemin evlenmesi üzerine eve geri döndüm ve İngiltereye taşındık .
Sekiz yaşındayken :
Bu olanlar yüzünden psikolojik tedavi görmeye başladım ama hiç bir şeye yapamayınca annem beni gitar ve çizim kursuna gönderdi çizim ve gitar sayesinde bayağı yol kat ettim .
On bir yaşındayken:
Hep etrafımda gezen hizmetçiler dışında konuştuğum hiç kimse yoktu .
Daima yalnız dım yani .On altı yaşındayken :
Arya adında bir arkadaş edindim. Ve hayatımda ilk arkadaşımdı. :,)
On sekiz yaşındayken :
Yağmurlu bir günde az kalsın tecavüze uğrayacaktım ama Mark adında bir genç beni kurtardı.
On dokuz yaşındayken :
Okumak için Kore'ye amcamın yanına döndüm . Aslında "Park Özel Şirketinin" varisi olduğum için geri döndüm . Alya da benimle aynı şehirden bir üniversite kazandı yani oda benimle birlikte Kore'ye geldi .
Ms FAL