1. BÖLÜM

0 0 0
                                    

    Sicak yatagimdan kalkmak benim icin bir iskence gibiydi . Yüzümü yikayip , sicak bir dusa girdim . Üstümü giyindikten sonra annemin hazirladigi nefis kahvaltiya dogru ilerledim . Bu ailemle yaptigim son kahvaltiydi . Evet , bugün Istanbul 'a halamin yanina gidiyordum . Yeni okul , yeni arkadaslar , kisacasi yeni bir sayfa beni bekliyordu . Kahvalti bittikten sonra bavulumu alip evden çiktim . Babamin çagirdigi taksiye bindim .
    Hava limanina varmistik . Uçagimin kalkmasina cok az zaman kalmisti . Uçaga dogru ilerlerken ayagim takildi . Tam düsecekken belimde bir el farkettim . " iyi misin " dediginde dogrulup ona baktim . " iyiyim " . Hemen yerime gectim . " Bu arada tanisamadik ben  MERIÇ " diyerek elini uzatti . Kafami çevirdigimde o çocuktu. Yanimda oturdugunu farketmemistim . Elimi uzatip  " SIMAY " dedim . Uçak kalkarken kendimi kötü hissetmistim . Meriç  " ilk defa mi uçaga biniyorsun "  dedi . " evet " diyerek kulakligimi takip kendimi daha iyi hissetmemi sagladim . Bir sure sonra kendimi uykumun derinliklerine biraktim .
   ***************************
    Uyandigimda Istanbul ' a varmistik . Bavulumu alip taksiye bindim . Birkac dakika sonra taksiden inip kapida beni bekleyen halami gordum . Çok mutluydu . Halamla eve girdik . Odama girdigimde esyalarimi yerlestirmeye basladim . En yakin arkadasim  Ece ' yi aradim . Biraz onla konustuk . Bir sure sonra halam yemege cagirdi . Üstümü degistirip asagi indim . Masada Ömer ' I  gördüm .  Masadan kalkip  " hosgeldin ufaklik " dedi . "  hosbulduk "  dedim . Yemegimizi yedikten sonra halam erken yatmami söyledi .  Mâlum yarin yeni okuluma kayit yaptiracaktim ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SON ÖPÜCÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin