ilk gün

24 8 4
                                    

Yatağımdan kalktığımda saat tam 6:00'ydı ,teyzemle paylaştığım odadan çıkıp kendimi hazırlamak için doğru banyoya gittim çok gergindim .

Başlangıçlardan nefret ediyorum .

Aşaya indiğimde kahvaltıyı hazır bulmuştum ama pek şey yeyemedim sadece dedemin kahvaltısını bitirip beni yeni okuluma götürmesini bekliyordum korktuğum şeyle yüzleşip gerginliğim gitsin diye ..

Okul çok uzak değildi o yüzden yürüyerek gediyorduk dedemle ..

-nasıl ..heyecanlımısın?

-evet..

-merve kızım unuttum..dedem cibinde karıştırarak söylemiş ..

cibinden yüz lira bileti çıkarmış

-al sana harçlık

-dede bu çok ben onu kabul edemem !
-üzme beni tut ..

-tamam alacağım ama hepsini değil bir bozduralım ..

-of ne kadar inaçısın sen tamam bak orda bakkal var oraya git bozdur ben seni burda bekliyorum

Parayı alıp bakkala doğru gitmeyi başladım o hep böyleydi dedem insanı hep rahat etmeyi çalışır ..aslında insanlığı canlandıran bir kişiydi sadece benimle değil komşularla karısıyla eski arkadaşlarıyla evin kapısının yanında dolaşan küçük kedilerle bile ..

Bakkala ilk girdiğimde sahibi oturup elinde bir kitabı gördüm ..aynı kahverengi saçlar aynı kitap ..oydu ..otobüste beni yardemeden kişiydi o .

-pardon dedim sakince

-buyru..ah ah bu senmisin dedi gülümseyerek ..ne işin var burda ?

-ben burda oturuyorum okula gitmekteyim

-ne tesadüf !!

-sendemi burda oturuyorsun ??

-hayır ama burda uyuncak dükkanım var bak ordaki olan ..

-euu o zaman burda ne yapıyorsun ?

-benim arkadaşımın dükkanı bu onun işi çıktıda o gelene kadar burdayım ..

-aha ..son bir soru ..bunu bozdururmusun bana ?

İkimizde aynı zamanda güldük sonra parayı bozdurup bana vermiş ..

-şey okul için bonşans ..adımı söylememi beklemiş gibi bakmış

-merve ..dedim

-memnun oldum rüzgar ben ..hadi koş geç kalıyorsun ..

Çantamda elli lira koyarak çıktım ve dedimin yanına koşup değer elli lirayı verdim ona,sonra doğru okula gittim .

Okula ilk girdeğimde herşey normal görünüyordu yalnız sınıfımda benden başka herkes birbirini tanıyor o yüzden tek başıma oturmaya tercih ettim ve konuşan insanlara bakmaya başlamıştım .energeli ama simpatik görünen kıvırcık saçlı bir kız konuşuyordu yüksek sesli ..yaz tatilinde gittiği yerlerden yaptığı yaramazlıktan bahsediyordu bir sürü öğrenci onun etrafındaydı özellikle erkeklerden .. bende duyuyordum onu, beni gerginlişen efkarlarıma teslim olmaktan daha iyidi ..

Hoca girdiğinde herkes yerine gitmiş oturmuş bu aralar kıvırcık saçlı kızla göz göze geldik ..

-yenimisin ?

-evet ..

-hangi okuldan geliyorsun ?

-aslında ben istanbuldaydım burda değildim

-öylemi?! gel sene yanıma bende yalnızım en yakın arkadaşımın sınıfını değiştirmişler kahretmesin..

-olur!

onun yanına gittim oturduğumda hoca klasik soruları sormayı ,klasik tavsiyeler vermeye başlamış..aynı zamanda kızla tanışmıştım adı revan ..beni sevmiş gibi görünüyordu

Zil çaldığında revan beni elimden tutup süreklemeye başladı

-merve hadi gel sene seni başka öğrencilerle tanıştıracağım bak bu emrecan

Emrecan kendini çok dikkat edilen bir kişiye benziyordu,uzundu, kiyafetlere yeni ve çok modern'di ellerinde bir sürü hatam vardı ..

Üç arkadaşla daha tanışmıştım..birlikte konuyu bulmaya çalışıp sohbet ediyorduk fakat hiç rahat değildim emrecan bana sürekli bakıyordu ilk önce bana normal geliyordu ama sonra bana garip garip bir şekilde bakmaya başlamış ..ben zaten göz göze gelmelere hayran değildim bunun nedeniyle tuvalete gitmekle bahane bulup ayrılmıştım ordan ama biraz uzaklaştığımda emrecan
revanı kolundan tutup konuşmaya başladı sonra gözü beni gördüğünde onun kolunu braktı bende gittim koridorlarda yalnız dolaşmaya başladım .

Okul çıkışında dedemi aradım eve tek başıma geleceğim diye buna ihtiyacım vardı çok uzun zamandan yalnız kalmamıştım .
yavaş yavaş yürüyordum rüzgarın yanına gelene kadar ..elinde çay bardağıyla dükkan dışında oturuyordu ..

-nasıl geçti?? diye bağırdı

ona yaklaşarak :-iyi dedim

-çay??

-saol eve bir an önce gitmem gerekiyor yoksa panik olurlar

-yarın??bugün kayıp olmazsan yarın olmazsın herhalde

-inşallah tamam

-sözmü?

-hımm..evet


içimizdeki rüzgarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin