Rapmon
Pengetua masuk ke dalam kelas. Semua bangun dan memberi salam. Dan kami duduk balik.
P.jongkok-ok semua. Kita ada pelajar baru. Harap kamu semua jangan buli mereka kalau nak hidup lama.(mengeluh)
Apa maksud cikgu tu? Ah biar lah. Apa aku kesah. Tapi yg pelik nya bau apa ni. Bau ni aku tak boleh berhenti menghidunya. Tapi cuma ada satu sebab je kenapa aku jadi macam ni ialah.....MATE!!!
No one..
P.jongkok-ok semua. Kita ada pelajar baru. Harap kamu semua jangan buli mereka kalau nak hidup lama.
Semua murid2 di dalam kelas itu mula bising. Dan ada yg pelik dengan maksud p. jongkok ni. Tapi mereka mengendahkannya kerana bagi mereka itu satu gurawan p.jongkok.
Pelajar1-cikgu perempuan ke lelaki?(ingin tahu)
P.jongkok-(kerut dahi) cikgu lelaki lah. Apa kejadah punya soalan.
Satu kelas-(nak terjatuh dari tempat duduk mereka) 😖
Pelajar2-aduh cikgu ni bukan tu lah. Murid baru tu lelaki ke pompuan ?
P.jongkok-er...haha 😅 (gelak kekok) kenapa tak cakap betul2 tadi.
Satu kelas-hhmm~😑
P.jongkok-eemmhh(membetulkan kotak suara) pelajar baru ni semua perempuan.
Dengan itu sahaja. Semua pelajar lelaki bersorak kecuali exo yg sememangnya tidak berminat. Manakala pelajar perempuan mula mencebit.
P.jongkok-ok diam semua. Sila masuk cool girls.(memberi arahan)
Cool girls pun masuk dengan senyuman kecuali jihyo.
Hana-ingatkan tak payah masuk tadi. Punya lah penat kami tunggu kat luar tu(mengeluh)
Cool girls-betul tu betul. Nak patah kaki tunggu kat luar.(jeling p.jongkok)
P.jongkok-haha~mian(garu kepala yg tak gatal)ok kamu boleh duduk di belakang sekali.
Elize-tak perlu perkenalkan diri ye?(sengeh mengejek)
P.jongkok-oh lupa pulak.
Elize-hello gays. My name is Elize. Saya Ahli kumpulan cool girls.(senyum)
Satu kelas kecuali exo-macam pernah dengar je nama kumpulan tu?(berfikir)
Hana-hai korang. Panggil aku hana. Aku suka bergaduh kalau korang nak. Mari lah.(sengih)
Ros- panggil Ros. Walau pun nama saya Ros tapi saya tak suka bunga ros. Sangat menjengkelkan. Saya dan hana macam kembar. Sebab suka buat perkara sama2 dan sepakat. Jadi...(smark)
Hana&Ros-(sengih) jaga2~serigala dah lepas dari sangkarnya~
Pelajar1-kenala serigala? Bukan harimau ke?(berbisik)
Pelajar2-kau cuba lah tengok p.jongkok tu. Dia kan harimau. Tak kan mereka nak jadi harimau kalau dah ada seekor harimau dah terlepas.(berbisik)
Pelajar1-Ooo~betul jugak.
Pelajar1&2-(gelak perlahan)
She-hello semua(bow) nama saya shiro. Panggil she. Saya ni lemah jadi jangan buli saya ye?
Satu kelas-wah comel dan lemah. Ni yg rasa macam nak buli dia ni 😌
She-Tapi kalau ada org nak jugak buli saya. Nampak nya saya terpaksa patahkan tangan dan kaki mereka 😊
Satu kelas-😰😰
Jihyo- nama song ji hyo. Aku leader kumpulan cool girls. Siapa yg berani cedera kan kumpulan aku walaupun kumpulan aku yg mulakan war. Aku akan pastikan nama korang akan dibuang dari sekolah ni dan akan dicatat di batu nisan korang semua.(jelingan maut)
Satu kelas-😨😨(telan air liur)...rasa seram sejuk pulak duduk kat kelas ni.
P.jongkok-haha~ok semua. Korang dengar kan. Tu semua nemang betul. Ada soalan.
Pelajar3-(angkat tangan) cikgu bukan ke mereka lah org yg dulu pernah sekolah dekat sini? Queenka yg menakutkan tu?
P.jongkok-uumm...ye. kenapa?
Satu kelas kecuali exo-(kecut perut)
Exo ni budak baru 2 tahun lepas. Dan cool girls dan keluar dari sekolah tu 3 tahun lepas. Jadi mereka tak tahu apa2 pun tentang cool girls kecuali kabar angin.
Hana-haha~rindu pulak nak belasah korang. Korang tak rindu ke?
Pelajar perempuan-rindu lah jugak. Korang ni tak lah jahat sangat. Aku tahu sebab aku ada nampak korang selamatkan budak sekolah kita dari kena buli budak sekolah lain.(sengih)
Satu kelas kecuali exo-(sengih)
Cool girls-mana ada korang ni. Merepek je. Korang salah org kot. Haha~ 😅
Satu sekolah dah tahu mereka yg sebenarnya yg selalu selamatkan budak2 sekolah mereka dari kena buli dengan budak sekolah lain. Ye lah. Sekolah mereka ni kan bertaraf tinggi. Ada sekolah lain yg cemburu dan selalu belasah budak2 sekolah itu.
P.jongkok-ok sudah persoalan untuk hari ini. Cool girls duduk belakang exo.
Cool girls-nea~
Cool girls menuju ke tempat duduk mereka. Dan pelajaran bermula sampai kawtu rehat
Misteri peapla
***-so~itu lah mereka. Terget dah dikesan..(bercakap dalam hati) the game is started.haha~tapi bau apa yg pelik ni? Bayu ni buat aku tak berhenti2 nak bau bau yg pelik ni.
Maaf kalau tak best. Author dah tak ada aidia. Kalau boleh korang bagilah aidia sikit. Tolong lah author yg tak berdosa ini 😂
YOU ARE READING
Mate Atau Misi ?
FanficMaaf yg dulu punya tak laku. Ni author buat baru. Mate atau misi ? Itu lah yg difikir olah song ji hyo bila berjumpa dengan seorg lelaki idaman seluruh dunia dan sasaran kumpulan dia. Jika dia bunuh semua kmpulan exo termsk mate dia mereka akan sel...