Süper Mahmut evinde oturuyordu.Hulk Süper Mahmut'un evini bulmuştu ve kapısında bekliyordu.Süper Mahmut'un canı cips çekmişti.Bakkala gitmek için evden çıktı.Onun çıktığını gören Hulk koşarak Süper Mahmut'un karnını yumrukladı.Ama Hulk'un bilmediği bişey vardı.Süper Mahmut saldırı ihtimaline karşı sürekli çelik yelek giyiyordu.Hulk'ın elleri acıdı.Süper Mahmut'a vurduğuna pişman olmuştu.Özür diledi ve gitti.Süper Mahmut cips almaya bakkala gittiğinde çok şaşırdı.Bakkalcı amca Batman'di.Batman işsiz kaldığı için bir bakkalda çırak olmuştu.Süper Mahmut bunu niye bana söylemedin dedi.Batman ona birşey söylemeden cipsi poşete koyup verdi.Süper Mahmut parasını ödeyip evine gitti.Televizyonda en izlemek istediği film vardı.Oturdu ve cipsini çıtır çıtır yerken filmini seyretti.Gece olmuştu.Kapı çaldı.Süper Mahmut açmadı ama kapıyı çalan ısrar ediyordu ve sürekli kapıyı çalıyordu.Bundan rahatsız olan Süper Mahmut kapıya doğru gidip ne var diye bağırdı.Hulk'ta ona "Aşure getirdim sıcak sıcak ye"dedi.Bunu duyan Süper Mahmut hemen kapıyı açtı.Hulk üstüne atladı tam vuracaktı ki masadaki cipsin kokusu onu büyüledi koşa koşa cipse gidip onu yemeye başladı Süper Mahmut hemen onu orda bırakıp bakkalda çalışan Batman'in yanına gitti ona olanları anlattı Batman'de Hulk'un geleceğini ve Süper Mahmut'unda cips alacağını bildiği için bakkalcı olduğunu itiraf etti ona bile bile Hulk'un en sevdiği cipsi vermisti Süper Mahmut Hulk'un en sevdiği cipsi nerden bildiğini sordu Batman de cevap olarak geçen karşılaştıklarında kaçmak için oradan ona cips attığını hangisini en çok sevdiğini böyle ögrendiğini söyledi tam konuşmaları bitmişken Hulk bakkala girdi ve cips için teşekkür etti ve araları düzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süper Mahmut
ActionSüper Mahmut adlı süper kahramanın başından geçenleri anlattığım bu romanı okumaktan keyif alacağınıza eminim.