Z pohledu Nikči:
Kurva Bára, co budeme dělat. Mysly,mysly.. Nic mně nenapadá.. To je blbý. No tak holky vyplivněte něco ze sebe. Noták.Ni: Jdeme dál.. Neposlouchejte jí. Let's go,go..
E: Ne to je blbý. Už o nás vý.
L: Jono, co si o nás bude myslet.
N: Ne prostě dem. To je jedno.Náš rozhovor skončil. Šly jsme dál. I když holky chtěly zastavit. Pak jsme ale všechny zastavily. Bára byla za námi a ňáký týpci před námi. What!?. Kdo to jako je?! Co tam stojí? Holky stály, ale já šla dál.. Chtěla jsem projít. Oni si rozkročili a stáli, jak sloupy fakt super noo. Pak mi něco přiložili k puse. A nic víc si nepamatuju. Jen že jsem slyšela hlasy holek. Probudila jsem se v nějaký postižený místnosti. Holky tam byly taky Lucka, Naty,Eliška a Bára, ale Filip tu nebyl.. To jsou nějaký pedofilové nebo co!? Holky sem fakt nechtěla budit. Musela jsem to tam prozkoumat. Čtyři židle a jeden stůl. Dvě palandy a jedna velká postel. No teda jako mega velkej luxus. Stěny bílý někde černý asi plíseň. Se holky poserou až to uvidí. Loool, to bude fuuj pavouk. Tak to jako poslouchat fakt nechcu, teda fakt ne no. Lucka se vzbudila.
Ni: Čus, vítej v našem pěti hvězdičkovym hotelu máš tu vsechno na co si vzpomeneš.
L: Coo??
Ni: Noo, třeba ohlodanej stůl i židle. Dvě palandy, který spadnou, když si na ně lehneš. Jedna menší postel pro královnu, jako jsme já.
L: Pane bože. Co to je? A kde sme?
Ni: Už jsem ti to řekla. Krásnej hotel.
L: Niki tohle není hotel.
Ni: Tak ne asi, žejo. Nějaký čulibrci nás unesly.Pak se probudila Naty a Eliška. Asi to bude tím v jakým pořadí nas uspaly. Ou sem fakt dobrá. Potlesk👏 Holky taky nechápaly, tak jsem jim vsechno vysvětlila docela to chápaly. Umim dobře vysvětlovat. Sem dobrá. YEAH.
Někdo otevřel okno ve dveřích a hodil na zem pět rohlíků. Jo díky to se fakt najíme noo.E: Co to je jako?
Ni: Ehm.. Nevidíš tvoje snídaně nebo oběd nebo svačina.D
E: Haha
N: To se někdo asi zbláznil ne? Co to je?
L: Snad to bude omyl.
Ni: Nemyslím si..Šla jsem ke dveřím a začala do nich mlátit pěstma.
Ni: Heej, kundihvízdi otevřte nikdo na vás není zvědavej.
Nic
N: Aha asi nic..
L: Máme smůlu.
E: To tady jako shnijem nebo co?
Ni: No tak to teda né. Tohle na mně nezkoušejte.Než jsem to stačila opakovat vešla nějaká noblesní dáma. Ou..
Z pohledu Natky:
Šmankote, Bára hlavně nesmíme začít spanikařit. Chvíli jsem přemýšlela co se asi stane, když zastavíme.. Z přemýšlení mně vytrhla Nikča.
Ni: Jdeme dál.. Neposlouchejte jí. Let's go,go..
E: Ne to je blbý. Už o nás vý.
L: Jono, co si o nás bude myslet.
N: Ne prostě dem. To je jedno.Šly jsme vypadalo to jako kdyby nám bylo jedno, že na nás Bára mluvý, ale co sme my dělat? Lucka a Eliška chtěly stát a všechno Báře všechno vysvětlit. To se mi nezdálo a hlavně tam byl Filip. Všechno co by jsme řekly by bylo, jako vždy použito proti nám teda proti mne a Nikce. Prostě jsme šly dál nezastavovaly jsme se. Ještě jsem slyšela, jak Nikča říká
Ni: Dělejte, dělejte..
Šly jsme najednou se z černýho auto vynořili dva týpci v smokingách. Co to je? Bára byla za námi nemusela jsem jí vidět, aby mi to došlo. Všechny sme stály jako skoprnělý. No, teda kromě Nikči ta se vydala k těm týpkům.
Ještě si pro sebe zamumlalaNi: No, tak na to bych se mile ráda podívala. Kdopak nám to stojí v cestě.
Musela jsem se pousmát.. Vlastně všechny jsme se pousmály.. Když k nim Nikča došla. Rozkročili se a pokričili ruce a dali si je v bok. Aha, co to ma bejt? Nikča se snažila prolízt, ale nešlo to. Něco jim tam určitě říkala.. Celá Nikča, ti chlapy po cvíli vytahly ubrousek a přiložili jí ho k puse. Nikča se okamžitě sklátěla😂
Všechny jsme čuměly s otevřenou pusou. Co toto je? Sakra?E: Co si o sobě myslí?
L,N: Co to dělaj?Najednou se k nám ti týpci začali přibližovat. Co to kurva je?
Šli blíž a blíž a my dál dál. Po chvíli jsme se zaatavily. Jednu byli před námi a další za námi. Najednou nám někdo něco přiložil na pusu. Pak si vlastně nic nepamatují. Jen, že jsme jely v nějakým autě....
Ráno jsem se vzbudila. Všichni už byly vzhůru, tedy kromě Báry. Koukla jsme se na Elišku ta se taky určitě teď vzbudila. Nikča něco říkala Lucce a z jejího nevypadala 2× nadšeně. Když jsem se tu rozhlídla byl tu stůl a židle dvě palandy a jedna docela i hezká postel. S Eliškou jsme vstaly a šly za holkama.
N,E: Kde to jsme?
Ni: Čus, vítejte v našem pěti hvězdičkovym hotelu mame tu vsechno na co si vzpomenem.
N: Coo??
Ni: Noo, třeba ohlodanej stůl i židle. Dvě palandy, který spadnou, když si na ně lehneš. Jedna menší postel pro královnu, jako jsme já.
E: Pane bože. Co to je? A kde sme?
Ni: Už jsem ti to řekla. Krásnej hotel.
E,N: Niki tohle není hotel.
Ni: Tak ne asi, žejo. Nějaký čulibrci nás unesly.Unesli? Nás proč? vždyť jsme srábotky nic nedokážeme..
Někdo otevřel okno ve dveřích a hodil na zem pět rohlíků. Rohlíky? Vždyť jsou špinavýE: Co to je jako?
Ni: Ehm.. Nevidíš tvoje snídaně nebo oběd nebo svačina.D
E: Haha
N: To se někdo asi zbláznil ne? Co to je?
L: Snad to bude omyl.
Ni: Nemyslím siNikča šla ke dveřím a začala do nich mlátit pěstma.
Ni: Heej, kundihvízdi otevřte nikdo na vás není zvědavej.
Nic
N: Aha asi nic..
L: Máme smůlu.
E: To tady jako shnijem nebo co?
Ni: No tak to teda né. Tohle na mně nezkoušejte.Nikča to chtěla určitě zopakovat, ale to přisla nějaká noblesní dáma. Ou..
Ahoj, dneska je tu další kapitola.😃 Snad se vám líbila.)) Měla bych vydávat častěji, ikdyž to asi nikoho nebaví.😁😂 Ale mně jo😁😂😂
Omluvam se za chyby.
PS: na obrázku je postel pro mně pro královnu😂 viz. Média😂
YOU ARE READING
Tajné Agentky F.B.I
AcciónJe to normální? Aby malé holky, musely zachránit svět před padouchy? Vypořadá se parta kamarádek v jedné místnosti. Nezavraždí se?