Son, Önemli Duyuru (Okuyun Lütfen)

219 24 33
                                    

Elimde, şuan, fazla istek var ve ben yetiştirmeye çalışıyorum, ama havalardan dolayı pek de yapmaya vakit bulamıyorum. Şimdi havayla ne alakası var derseniz, hem oruç tutuyoruz, hem de 40° dayanmaya çalışıyoruz, ki ben dayanamıyorum.

Hem bu sebepten, hem de seneye, yani okullar açıldığında artık burada olmayacağım. Sadece tatillerde girebilirim. E dolayısıyla, hem kapakları yapamayacağım, hem de kitaplarımı askıya alacağım.

Yani kısacası, şuandan itibaren, gelen istekleri kabul etmeyeceğim. Elimdekileri bitirdikten sonrada yapmayacağım,artık.

Ve güzel bir haber; Son Başlıyor - İsyan adlı kitabımla Fligran2016 yarışmasına katılmıştım ve üçüncü olarak kazanmış. Puanı da 85. Buna bile o kadar sevindim ki, yani mutluluktan uçmak var ya, hah işte onu gerçekleştirebilirdim.

Ve de, son olarak; küçüklüğümüzden beri hiç bi zaman ayrılmadığım, arada beni sinir eden, ama hep destekçim, tam destekçim olan canım arkadaşım, burada kendisine bir hesap açtı, ve kısa bir süre sonra harika bir kurguyla tamamen dahil olacak. Lütfen ona destek olun, o benim için çok değerli biri. dapttaw-9 'un yazacağı hikâyeden küçük bir foto da multimedia da bulunuyor. Bana sadece bir kısmını anlattı, harika bir şey diyebilirim. Teşekkür ederim şimdiden.

Düşüncelerinizi belirtir misiniz? Her ne kadar fazlasıyla mutlu olsam da, buna ihtiyacım var gibi hissediyorum.

Neyse, ben sizi çok tuttum, görüşmek üzere.

HOLANRİSS COVER - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin