|| BÖLÜMÜN TAMAMINI OKUMADAN İSTEĞİNİZİ BELİRTMEYİN! || SONDAKİ NOTU OKUMADAN YORUM KISMINA GEÇMEYİN!
Öncelikle merhaba. :)
Çok sorunlu bir işe kalkıştığımın farkındayım, ama sizlere verdiğim sözü erken tutmak istedim. Çok uzun tutmayacağım, istek alımını başlatıyorum. AMA!
Sadece altta belirttiğim kurallara uyacak kişiler belirtecek, yoksa kabul etmeyeceğim.
>|| Kapakları ne zaman yapacağım belli olmadığı için, bekleyecek, sürekli mesaj atmayacak kişiler isteğini belirtebilir,
>|| Sadece kendi kitabınız için isteyebilirsiniz,
>|| 1 ay içerisinde yaptığım kitaplara, yapmıyorum,
>|| "Ne zaman olur, yapacak mısın artık" tarzı sorularla gelen kullanıcıların isteğini cevap vermeden silerim,
>|| Kitabınız YAYIMLANMIŞ olmalı, yayımlanmamış kitaplara tasarlamayacağım.
>|| Mutlaka 1 hafta kullanmalı,
>|| Künyeyi belirtirken, karakterin çok bilinmeyen İnstagram fenomeni ya da Youtuber olmamasına özen gösterin lütfen,
>|| Benden istedikten sonra başkasından isteyebilirsiniz, ama benim yaptığımı 1 hafta kullanmayıp diğer kapağı kullanacaksanız lütfen istek atmayın.
Kurallar bu kadar, inanın gönül ister ki herkese hiçbir sınır olmadan yapayım ama bazı kişilerin sorumsuzlukları insanı çileden çıkarıyor.
Kapak isteği aldım, evet ama ne zaman yaparım, hangi günler yaparım belli olmaz, bu yüzden EN FAZLA İKİ HAFTA'ya kadar (inşallah) yapmaya çalışacağım. Bekleyecek olanlar isteklerini YORUM kısmına belirtebilir (eksiksiz ve net), isteğiniz kabul edildikten sonra mesaj atmamanızı önemle rica ediyorum.
KÜNYE;
||< Kitap Adı,
||< Kapak Rengi,
||< Yazar Adı,
||< Karakterler (Youtuber veya İnstagram fenomeni olmamasına özen gösterin)
||< Kapakta neler olacağını ya da nasıl birşey olacağını KISACA,
||< Kitap linki (olmasa da olur ama yayınlandığından emin olmam için şart)
şeklinde künyeyi yorum kısmına belirtebilirsiniz. Sadece yorumlardan istek alımı yapacağım, mesaj kısmından atmayın. Oradan aklıma takılan şeyleri, ya da kapak yapım aşamasındayken aklıma takılan şeyleri soracağım.
İsteklerinizi bekliyorum, aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.
ÇOK ÖNEMLİ NOT (OKUMADAN GEÇME); +10 istek gelirse 15, +5 istek gelirse 10 tane istek alacağım!
İYİ GÜNLER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOLANRİSS COVER - BİTTİ
No Ficción*Kapak Tasarımları bana aittir! (Ç)ALMAYINIZ!* *TÜM HAKLARI SAKLIDIR*