ŞİMDİ OKUDUĞUN HOLANRİSS COVER - BİTTİ Non-Fiction *Kapak Tasarımları bana aittir! (Ç)ALMAYINIZ!* *TÜM HAKLARI SAKLIDIR* #book #bookcover #bookcovers #cover #covers #design #designer #dowdesigner #istekler #kapak #kitap #kitapkapagı #tasarım ➿ COVER 145: @RandomPrensesi01 Adlı Kullanıcının Ödülleri ➿ 88 16 20 holanriss tarafından holanriss tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Hemen kapaklara geliyorum çünkü söyleyecek birşey yok :P -Sevdim Seni Pikachu Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. -Tanrıların Işığı Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. -Multimedia Çalışması (1) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. -Multimedia Çalışması (2) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Görüşlerinizi bekliyorum efenim ^^ :)