End effort

1.8K 103 2
                                    

Jungkook

,,Nechal jsem svou ruku s mikrofonem volně spadnout podél těla a čekal co se bude dít dál. Najednou se v celém sále zhaslo a já si vychutnával blikající světla fanoušků v hledišti.

Asi po pěti minutách se zase rozsvítilo a já se podíval po klucích vedle mě. Vypadali opravdu šťastně a to mě svým způsobem hřálo u srdce. Všichni jsme se na sebe podívali, dali si ruce na ramena a společně jsme se poklonili.Z pódia nás vyprovodily radostné a hlasité křiky.

,,Tak pánové, právě jsme dokončili letošní sezónu." usmál se Yoongi, když jsme vešli do naší šatny.

Dohromady jsme si zatleskali.

,,Měli bychom to oslavit." navrhl Namjoon a my jsme jen souhlasně přikývli.

Všichni jsme se převlékli do pohodlnějšího oblečení a připravili se na odchod. Těsně než jsem vyšel ze dveří mě někdo chytil za ruku. Nechápavě jsem se otočil na osobu co mě držela.

,,Kookie..." za mnou stál Taehyung a držel mou ruku.

,,Copak Tae?" usmál jsem se.

,,Můžeme si prom-"

,,Tae, pohněte!" volali na nás kluci.

Podíval jsem se na ostatní a potom zpět na Taehyunga.

,,Pak mi to řekneš, dobře?" nadšeně jsem se usmál.

,,Dobře." povzdychl si Tae a pak se usmál.

Pevně jsem stiskl jeho ruku a rozběhl se za ostatníma. Společně jsme vyrazili do nám známého baru kde v tuhle dobu nikdo nebýval.

***

Jimin objednal pití a my jsme mezi tím obsadili box pro sedm osob. Když se Jimin vrátil pustil jsem ho mezi sebe a Namjoona, abych mohl sedět naproti Taehyungovi.

,,Tak na nás!!" zasmál se Yoongi a zvedl sklenici.

Ostatní dali své sklenice k jeho a já se k nim s úsměvem přidal. Zároveň jsme sklenice odtáhli a společně se napili.

00:00...

01:00...

02:00...

Nenápadně jsem se podíval na hodinky. 02:34...

,,Prohráls!" zasmál se Taehyung a promnul si oči.

,,Byla to blbá hra. Kdo soutěží v tom aby co nejdýl nemrknul?" usmál jsem se a dopil to co jsem měl ve skleničce.

,,Eee...vy?" zasmál se Seokjin vedle Taehyunga.

S úsměvem jsme se na něj podívali a přikývli.

,,Nevím jak vy, ale já to už balím." poplácal Seokjin Taehyunga po zádech.

,,Tak dneska." zasmál jsem se.

Taehyung se taky zasmál a zamával odcházejícímu Seokjinovi.

,,Tak jsme tu zbyli sami." usmál se Taehyung a položil si hlavu na stůl.

,,To teda jo..." usmál jsem se a začal jsem si hrát s jeho rukou, na které neměl položenou hlavu.

Podíval se na naše ruce a trochu znejistěl.

,,O čem jsi to chtěl mluvit?" zeptal jsem se.

Zase se narovnal a přitom mi vytrhl svou ruku z rukou. Složil si ruce pod stůl a sklopil pohled. Trochu jsem znejistěl. Opravdu chci znát odpověď na svou otázku?

please, don't leave me Kde žijí příběhy. Začni objevovat