"Ol"dese Mevlâ
Ve sen bana helal-i Hoş olsan.Evet yine gece olmuştu.Gecelerde niyeyse daha bi hüzün sahibi oluyorum.Daha bi çok özlüyorum.Sanki biri bana dua etmişte karşıma çıkarmış gibi Mevlam.
Ama ne yapıyordu şu an acaba oda benim gibi mi düşünüyordur ?
Yani bana gülmüştü.
-Ah Fatih hayalperest olma !
Dedi içimdeki ses.
Saat 02.00 dı ezana vardı daha diye düşünürken oda arkadaşım Buğra:
-Hayırdır yeğenim seni böyle ne düşündürür ? Bir yiğidi boyle dusunduren ya yağız bir düşmanı ya da kalbinde yatani vardir. Söyle hele ?
Dedi ve gülme krizlerine girdim. Ve söyledim
-Nasıl düşünecegimi sana mı sorcam aslanim ?
Der demez ikimizi gülme tuttu.Baya bir güldük.Güldükten sonra ciddi bir sekilde sordu.
Bende daha çok lafı gevelemeden anlattım. Anlatır anlatmaz bizim Buğra oldu size Aşk çocuğu. Bana baya tavsiye verdi ama ben yine kafamdakini yapacaktim.
⏳⏳⏳
-Annecim seni nasil özledim anlatamam o yanaklarin off off çok özledim.
-Hayirdir oğlum evde kimse yemek yapamiyor mu ?
-Anne iki duygusal oluyum dedim naptin boyle. Ben çıkarcı bi insan miyim ?
-Oy benim yavrum duygusal mi olurmuş. Oy benim yavrum yavrum .
-Anne 3-4 gun sonra üniversiteye basliyacagim. Bence şoyle sevmelerine bi guncelleme gelsin artik.
-Napiyim gozumde hic buyumedin ki ?
-Neyse şey anne o gün evden çıkarken Fadime mi Fatima mi ne vardiya bizde mi kaldı ?
-Yok oğlum.
-Gece bi saatte gönderdin hemi kızı ?
-Oğlum onlarin eviyle bizim ev...O değilde seni ne ilgilendiriyor bu ?
-I sey ya...
-Ne bakiyim soyle.Hos ben biliyorum zaten de senden bekliyorum.
Bu annelerin de gözünden bir sey kacmaz.
-Anne diyorum bak diyorum bu eylulde 18 bitiyor 19uma giriyorum bak biliyorsun 4 sene lisede gorduk cok gecmeden evlenin diyordu biyoloji öğretmenleri hem sünnet yani diyorum da...
-Oğluuuuum ! Daha evlilik icin erken ama eger hosuna gidiyorsa bir de ben alici gozuyle bakarim. Kalplerin isinmasi icin kucuk yardimlarda bulunurum ama sen okuluna bak bi işin eline gecsin oyle.
-Anne bak boyle diyosun kalbimi kiriyosun hem ne erken sanki simdi mi dedim 20-21 diye dusunuyorum ben ama kalpler isinsin diye şeyettim.
-Oğlum her neyse aman kendini kaptirma. Neyse bir sey istiyor musun ?
-Yok anne sağol. Allaha emanet .
Evet iste olmustu yani istedigim olmadida tam olsun buda bir seydi.
Ve kahvalti hazirdi.Yavuz kardeşimiz bize yumurta yapmisti ve cay koymustu. Yuzumdeki neseyide sormadan edemedi.
Bende dedimki;
Hayat öyle bir oyunki ne rolü var ne sahnesi.
Diye başlayıp anlattim.Yorum yaparsaniz çok sevineceğim.Ve oylamada önemli.
Dualarda buluşmak ümidiyle.
Allaha emanet.😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA GÖZLÜM
RomanceÖncelikle Selamun Aleyküm. İlk hikayemdir bundan dolayi bazi hatalari affetmenizi rica ediyorum. İnsanlarin şu günlerde dizilerden aşkı öğrenmesi bizleri rahatsız ediyordur. Bunun için genç bir abimizin kısa bölümlerle üniversite günlerini öğreneceğ...