İntikam Vuruşu

7 1 1
                                    

Çıkışımı gerçekleştirmiştim.Açıkcası korkuyordum.Sasha'da çıkışını gerçekleştirdi.Hiç farklı görünmüyordu.Aynı 6 ay önceki gibiydi.Hakem aramızdan çekildi...Ve başladık...Ama bir terslik vardı.Sasha sanki birşeyi bekliyordu.AJ ve Samantha seyircilerin arasına karışmışlardı.Ve olaylar bundan sonra gelişti...Sasha ringten çıktı,ardından  elinde taramalı bir silah olan adam içeri daldı ve herkese ateş etmeye başladı.Ben hemen AJ'in yanına geldim.Sasha'da eline silah aldı ve geri kalanları öldürmeye başladı.Ama Samantha yoktu.Ortalık kan gölü olmuştu.Benim aklım Samantha'daydı.AJ'e saklanmamız gerektiğini söyledim.AJ ''Bu ölülerin altına girerek saklanabiliriz''dedi.Sasha eline mikrofon alıp konuşmaya başladı.''Hadi Amy,artık saklambaç oynamıyoruz,çıkabilirsin.''Sasha en sonunda benim öldüğümü düşündü ve son kez bütün her yere sıkmaya başladı.İki mermi yanıma isabet etti.Biri ise üstümdeki 2 ölüye isabet etti.Ama ben acı hissetmedim.Beni kalkan gibi koruyorlardı.Sasha ve arkadaşı herkesin öldüğünü düşünüp gittiler.Onlar gittikten sonra Samantha!!! diye bağırmaya başladım.Samantha çıkıp hemen yanımıza geldi.Sarıldık."Ben ringin altında saklanmıştım,onlar oraya bakmamıştılar.Her neyse kızlar,hadi şu cehennemden çıkalım..."


İntikam VuruşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin