İntikam Vuruşu

5 1 0
                                    

"Amy,cehenneme hoşgeldin."Ses çok tanıdıktı...Aman Tanrım!HAYIR!Bu ses Sasha Frank'a aitti.Korkudan ağzımı açamıyordum.Beni bir tekerlekli sandalyeye bağladı.Bütün hastane ölmüştü.Bundan emindim.Çünkü her yerde insan cesedi vardı.Zaten yaşayan birileri olsa çoktan kaçmış olurdu.Beni bir odaya getirdi.Bu odada 5 yatak vardı.1 tanesi boştu.Yatakta yatanların üstünde örtü vardı.Sasha ilk birinci yatağın örtüsünü kaldırdı.Orda AJ yatıyordu.Başında kurşun izi vardı.Çoktan ölmüştü.Ben ipleri çözmeye çalıştım ama başaramadım.İkinci yatakta Samantha yatıyordu.Onunda başında kurşun izi vardı.Üçüncü yatakta ise Sasha Banks vardı.Üçüde başından vurularak ölmüştü.Ben o sırada ipleri iyice gevşetmiştim...O sırada içeriye birisi girdi.Sasha'ya saldırdı.Sasha yere düştü.Bana bir çakı verdi ve ipleri kesmemi söyledi.İlk işim ipleri kesip o kişiye yardım etmekti.Sasha'ya bitirici hareketim olan boyunkıran hareketimi çektim.Sasha hareketindemden kurtulup beni duvara vurdu.O kişiyi ise yere serdi ve kaçtı.Ben kalkıp onun yanına gittim.Onu o boş yatağa yatırdım.Bir süre sonra uyandı ve ben ona kim olduğunu sordum."Ben Ricardio Wunderball ,Bu hastanenin beyin cerrahıyım.Ben ölülerin altına saklanarak kendimi korudum.Sonra sesler duyup yanınıza geldim.Sonrasında ne olduğunu biliyorsun zaten,peki sen kimsin?"Ben kendimi ve bütün olanları anlattım.Sonrasında birbirimize tutunup hastaneden çıkmaya çalıştık.Ben ona "Ben artık kendi evimde kalamam.""O zaman benim evimde kalabilirsin.""Çok teşekkür ederim,seninle iyi arkadaş olacağımızı düşünüyorum.""Ben de."Arabaya bindiğimizde aklımda hastanenin çıkış kapısına yazılan söz kaldı."Evil İs Endless"(Şeytan Sonsuzdur)...

İntikam VuruşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin