Második rész: Before / Indulás előtt, megismerkedés története

118 5 0
                                    


Június 17.
Eszter átjött, hogy együtt pakoljunk be. Ez azért volt vicces, mert ő két bőröndöt hozott: megtömte a ruháival őket, de csak egyet visz el. Miután csináltam egy-egy csésze kávét felmentünk a szobámba és kipakoltunk mindent.

Az előbb talán túloztam egy kicsit.. Ő nem csak egy gimis barátnőm, akivel az egyetemen már egymás nevèt se fogjuk tudni. Annál többek vagyunk. Inkább ez a ki nem mondott egyezség, miszerint ott vagyunk egymàsnak. Szép ígéret.

Csoportosítottuk a ruháinkat, a franciaágyamon konkrétan alig maradt 1 szabad négyzetcenti.
-Nézd, hasonló pulcsija van Ábelnek!-kezdődött a szokásos mantra. Mindig megjegyezte, ha hasonló cuccot látott, egyből belelkesedett.
-Tudoom.. Már mondtad. -hagytam rá. -de tengerpartra megyünk, nem Angliába hogy pulcsit vigyünk..
-Naa, hozd el a kedvemért! Hátha odajön hozzánk beszélgetni, hogy megjegyzi a pulcsidat! Vagy felvehetném én is..-fantáziált, majd rádöbbent, hogy voltam már benne a suliban.

Végül beraktuk Eszti bőröndjébe a kívánt darabot, a biztonság kedvéért.. Mindenből kiválogattunk jópárat, rövidgatya, trikók, fehérnemű.. A végén viszont maradtak a kérdéses bikinik. Háromnegyed órát próbálgattuk őket, majd végül, kínszenvedések árán kiválasztottuk őket. Nekem jutott egy citromsàrga, amibem volt mellem (ritka alkalmak egyike, meg kell becsülni), egy sötétzöld pálmafás, majd egy.. Fekete.
Kicsit ledöbbentem, mikor megtaláltam a darabot, régóta nem került a kezembe. Még tavasszal voltam kint vàsárolni, közel Ábelék lakásához. Ő is ott volt, a fiú részlegen persze. Nem figyeltem rá különösen, köszönni sem köszöntünk egymásnak..
A kezemben volt vagy három fürdőruha, két normális és egy, amit poénból akartam megpróbálni, és elküldeni Esztinek.
Kinyitottam egy szimpatikus öltözőt, ami nem volt bezárva. Viszont ahogy elhúztam az ajtót Ábel állt velem szemben.
-Úristen.. Bocs..-csuktam volna be, de ő nekitámaszkodott.
-Semmi gond, törj csak rá nyugodtan ártatlan vásárlókra kopogás nélkül..-mondta gúnyos vigyorra húzva a szájàt.
-Bocs. - Alig bírtam kinyögni valamit, főleg mikor megláttam, hogy egy szál rövidgatyában áll előttem. El akartam menni, de földbegyökerezett a lábam.
-Gyere be, elférünk ketten. -húzott be magához. Valójában tényleg elfértünk volna, mert mozgássérültnek is nagy volt a fülke, de én éppen fürdőruhát akartam próbálni.
-Nem én.. Inkább kimegyek. -fordultam sarkon.
-Mivan szégyenlős vagy?-nézett rám mire megálltam. Forróság öntött el, a halántékomon éreztem ahogy lüktet egy ér, a feszültség szétáramlott a testemben.
-Hát, ha neked nem gáz..-raktam le a három fürdőruhát a másik székre. -Legalább ebben a nagy tömegben nem foglalunk el sok fülkét..-vontam meg a vállam.
Ez azért volt vicces, mivel alig volt 5 ember a boltban. Levettem a pólóm és a legszolidabb fürdőruhával kezdtem a próbálást.
-Most mi van?-néztem vissza rá a tükörben.
Csak ült egyhelyben a combközépig érő,  szürke úszóshortban amit próbál.
-Semmi semmi.. Ne zavartasd magad..-mondta legyintve. Ingyenműsor, ugye Ábel?
A második fürdőruha következett, de úgy gondoltam, meg kell valamivel zavarnom a srácot..

Míg én öltöztem ő is átvett egy sötétzöld-fehér színkombinációs gatyát,  ami iszonyat viccesen nézett ki. Vékony srác volt valójában, de mégis izmos. Egy minimálisan.
Elővettem a táskámból a telefonom, és előretűrtem a hajam. Megnyitottam a kamera alkalmazást, majd a tükör elè álltam. A háttérben Ábel is látszott, csak vigyorgott a fejét fogva. 
-Csak nyugodtan, ne zavartasd magad..
-Bocs, nem tudok egyedül választani a kettő közül.. -préseltem össze a szám.
-Segítek én.. -állt fel és túl közel lépett hozzám. Éreztem a mellkasát a lapockámon, leheletét a nyakamon. -Legyen a harmadik. -felelte és ellépett mögülem, hogy megnézhesse.
-Ja nem, azt.. Véletlen hoztam be. -válaszoltam vörös fejjel. Ekkora barmot mint én..  A fürdőruha fekete volt, rendesen vastag felül, alul pedig alig takart valamit.
-Akkor próbáld fel véletlen. - Megvonta a vállàt és leült várakozóan.
Nagyot sóhajtottam, majd levettem a mostani felsőt, ügyesen takarásban az újjal.
-Segítesz?-kérdeztem kicsit idegesen. Bekötötte mindkét helyen pár másodperc alatt, de még utána is éreztem ujjai nyomát a bőrömön, szinte égető volt. 
Nem mertem belenézni a tükörbe, de végül erőt vettem magamon.

~There's something in the air.. ~What? ~Us. Where stories live. Discover now