Körülöttem sikoltozás.
Eszter a karomat rángatja.
-Ez megtörtént..?-suttogtam, de nem hiszem hogy bárki is meghallotta volna.
Már az ajtóban állt, de még visszanézett egyet rám. És intett. Nekem. Úristen.
Én is nagynehezen megemeltem a karom, de többre nem futotta.Szerelmes lettem.
Állj. Mit gondoltam? Nekem barátom van és.. Akivel titkos a kapcsolatunk. De szeretem. Igen. Tényleg..+++++++++++++
A délelőtt további részében teljesen kész voltam, a gondolataim egyre jobban megemésztettek. Ebéd után viszont Eszter megelégelte a szótlanságom, pedig belül tomboltam. Úgy fél 1 körül felpattant mellőlem az ágyról és elkezdett rángatni. Mi ez az új szokás?-Azonnal állj fel, told be a formás feneked egy bikinibe és irány a strand! Nem fogunk egész héten itt ülni csak mert Nagy Ádám életed szerelme..-folytatta valahogy a mondanivalóját, de én itt leblokkoltam. Életem szerelme...
-HAHÓ! Lídiaaaa! Jó reggelt! -dobott fejbe egy citromsárga bikinvel. -Most le a sminked, ne égj be a szerelmed előtt!Szóval már utasítgat is...
Engedelmeskedtem neki, viszont mikor kijöttem a fürdőből nagyon sunyin vigyorgott.
-Oké.. Mi történt?-kérdeztem óvatosan és magamra tekertem egy fehér kendőt.
-Semmi semmi..-füllentett. Az ablak felé pillantott, de annyiban hagytam. Biztos kint van Ábelke..Lecsörtettünk napszemüvegben Esztivel. Rajta egy sötétkék csíkos tipikus matrózos szett volt, remekül állt neki.
Ahogy kiértünk megtorpantam. Nem lehet igaz..
-ESZTER! -rivalltam rá.
-Menjünk gyorsan, ott van még szabad hely a válogatott mellett! -kezdett el rángatni az említett célpont felé.
Merthogy, két ágyon magyar törölköző, mellette pedig Király Gábor napozott, szürke combközépig érő gatyával, ami pamut anyagú volt..
-Szabad ez a hely?-mosolygott rá bájosan Eszti.
Levette a napszemüvegét majd szintén kedvesen válszolt, hogy nyugodtan húzzunk még ide egy ágyat ha kell.
Én inkább elhúztam onnan, nehogy itt hagyjon Eszti egyedül csakmert nincs hova feküdnie.
Viszonylag közelről elcsórtam egy fehér napágyat, de táskával a vállamon kevésbé ment.
Hirtelen viszont pillekönnyűnek éreztem. Mi az Isten...
Ahogy felpillantottam megláttam a magyar fociklasszist ahogy vigyorogva, de csendben segít nekem.-Ohh.. Én..-jöttem zavarba. Félmeztelen. Jahj nekem.. Mi lesz ha.. Meglátom Ádámot?
Egyik felem azt mondogatta magában, hogy ugye nincs lent, viszont a másik énem azért könyörgött, hogy minél előbb megcsodálhassa a félIstent..
-Nincs mit. -felelte egyáltalán nem gúnyosan Balázs.
-Köszi. -nyögtem ki végül.Lepakoltunk Esztivel (természetesen én közvetlen a legszélső válogatt törcsis mellé) majd megkérdezte, hogy vele tartok-e a vízbe.
Természetesen igent mondtam, imádok fürdeni, és ott el lehet bújni..++++++++++++++++
-Nem hiszem el hogy nem adtam ki egy nyamvadt koktélt se! -fújtatott Eszti mikor elhajtották.
-Hát.. Én is szívesen megkóstoltam volna valamit..-húztam a szám.A medence széléhez tartottunk mikor megjelent a látókörömbe egy válogatott gatyás srác, de azt hittem Dzsudzsák az, így nem mutattam nagy érdeklődést.
Ellenben, mikor pár perc múlva egy kéz megkocogtatta a vállam.. Vízimentőt ide. El fogok ájulni.Egy szexi, vizes hajú kockahassal rendelkező fiú állt mögöttem. Nagy Ádám.
-Ezeket ott hagytátok ha jól sejtem..-vigyorgott le rám és a kezünkbe nyomott egy-egy mojitot. Majdnem beleejtettem a vízbe annyira lesokkoltam.
Látta, hogy ingadozom, ezért megtartotta a kezem.
A másikat pedig odanyújtotta nekem.
Lazán megfogtam; azt hiszem közelebb húzott magához, vagy ő lépett. Mindegy.-Nagy Ádám. -nézett a szemembe.
Heey sziasztok! Összedobtam még egy rövidke részt! Köszönöm a megtekintéseket!❤️
K. 💕