Most komolyan. Ki az Isten megy osztálykirándulásra a francia, ismétlem, FRANCIA tengerpartra?
Ja, megvan. Aki egy "menő" pénzről szóló iskolába jár. Alias me. Ábellel még mindig nem vállaltunk fel semmit, én ugyanúgy hallgatom Eszter àradozásait, hogy milyen szexi, főleg ha cigizik..
De nem mondhatom el neki. Egyszerűen nem tehetem. Sokkal fontosabb a barátságunk, hisz az iskolában szinte ő az egyetlen igazi barátnőm. Ez lehet önzôn fog hangzani, de ki akarja a gimis éveit egyedül tölteni? Elvileg a bulizásról, pasizásról majd a kemény érettségiről és annak leszarásáról kéne szólnia.. De nehezen nyílok meg új emberek előtt.
Szóval, kicsit elkalandoztam. Ott tartottam, hogy francia riviéra. Igen.Június 18án, az évzáró után ülünk fel az osztálytársam apukájának magàngépére. Hű, leírva ez még drágàbbnak hangzik.
Kerepes tanár úr ötlete volt, miután mi nem voltunk hajlandóak elmenni egy másik tanárral kirándulni Magyarországra, mert neki eltört a karja. Miutàn a fiúkat fegyelmezni kell, nem bírta volna így, állítása szerint. Saját véleményem azonban, hogy ezt már régóta tervezgeti, csak kellett egy indok..Az utolsó napok az iskolában csak arról szóltak, hogy ki mit visz, hova megyünk és mikor a kiránduláson. Meg persze a foci EBről. Bevallom, én is nagy rajongója vagyok ennek az eseménynek, de nem különösebben a focinak.
Egyik délután azzal hívott fel Eszter azt visongva, hogy "foci".
-Igen, tudom, hogy nemsokára játszanak a magyarok.. -szóltam bele a telefonba.
-Nem csak az!! MEGYÜNK A PORTUGÁL MECCSRE! -szinte hallottam ahogy az ágyám ugrál, a húga meg kopog az ajtaján, hoy hagyja már abba.
-ÚRISTEN!!-kezdtem el én is sikongatni.
Hát igen, így kezdődött ez az egész...Sziasztook, kedves idelátogatók! Remélem tetszett az első rész, bár tudom, kicsit rövidke lett. A következőekkel egyre jobban igyekszem viszont.. Köszönöm, hogy elolvastátok! ☺️😘