*o několik měsíců později*
„Čau Lindo." Prohlédla jsem si ji. „Co se stalo, že jsi tak nadšená?" zeptala jsem se.
„Emmo, chápeš to, mám podpis od Vaďáka!" vypískla, a ukazovala na papírek s načmáraným jménem.
„Od koho?" nechápavě jsem se na ni podívala.
„Od Vaďáka. Vadima, toho youtuber," odpověděla, „Neznáš?"
„Ehm, ne..."
„Ach bože, Emmo, ty jsi sto let za opicemi," povzdychla si. „No to je jedno, já jsem byla na youtiberingu - "
Ještě než jsem stačila něco namítnout, umlčela mě.
„- to je akce, kde jsou youtubeři, a různě se tam fotěj s fanouškama, a tak - čekala jsem tam asi čtyři hodiny," nadechla se, „Pak na mě přišla řada, a Vaďák mi dal svůj podpis. Dokonce se se mnou i vyfotil," dořkela a honem začala vytahovat mobil.
Zastavila jsem ji.
„Tys tam čekala jen čtyři hodiny, kvůli blbýmu podpisu?!" nevěřícně jsem na ni vykulila oči.
„To neni žádnej blbej podpis! Je to podpis od nejlepšího youtubera na světě, chápeš?" zasnila se. „Heleď, ty bys určitě taky chtěla podpis od tý svý Rogwilonový - "
„Rowlingový!"
„To je úplně jedno. Prostě od tý, co napsala Harryho Pottera, ne?" vítězně se usmála.
„Ne," pokrčila jsem rameny. „K čemu by mi byl její podpis? Vždyť mě stačí to, že napsala celou sérii o Harrym Potterovi, to je mnohem lepší, než její jméno na papírku." Odmlčela jsem se. „Myslím, že bys měla být ráda především za ty videa od toho Vaďáka, než chtít po něm ještě podpis."
Linda se na chvíli zamyslela.
„Víš Emmo, možná máš pravdu," připustila nakonec. „Ale stejně jsem za ten podpis ráda," zakřenila se.
„No jo," usmála jsem se.
Ještě než jsem stihla něco namítnout, vytáhla z tašky mobil, a strčila mi ho přímo pod nos.
„No neni ta fotka sladká?"
Byla na ní ona a nějaký kluk, který měl zřejmě být ten Vaďák, oba se doširoka usmívali.
„No nádhera," uchechtla jsem se.
***
Věnováno: Lenka_013
ČTEŠ
Mám snad být Potterhead?!
Short Story„Někdy stačí jen jedna nejlepší kamarádka na to, aby se váš život začal ubírat jiným směrem. Zda správným či špatným, už záleží pouze na vás." *** Příběh plný myšlenek, úvah, prozření, vůbec všeho, co se skrývá v oné tajemné knize Harryho Pottera. P...