Oke, nou dit is dus het 'wc-verhaal',
Feedback is ALTIJD welkom!!!!! Kijk ook milatheunicorn's randomme boek!Ik reik mijn hand uit, of ik de muur misschien kan aanraken.
'Ha! Raak!' Juich ik in mijn gedachten. De muur is een beetje warm; zo heet is het hier in Frankrijk!
Bang dat mijn vingers vuil worden, laat ik de muur los, en beweeg mijn voet langzaam naar voren over de ruwe vloer. Mijn slipper blijft ergens aan hangen, ik ben net te laat om mijn voet mee te laten gaan, dus mijn grote teen raakt de natte vloer. Brrr... Snel trek ik mijn teen terug. Mijn teen is nat, en dat kwam nu in mijn slipper terecht. Wat zal het zijn? Bij die gedachten lopen de rillingen over mijn rug. Langzaam til ik mijn voet een klein beetje, net genoeg, op. Ik kan weer verder schuifelen. De stank wordt steeds erger; ik weet niet of ik daar wel of niet blij mee moet zijn. Wel, omdat ik weet dat ik dichterbij kom. Niet omdat... nou ja, je begrijpt wat ik bedoel. Het zweet loopt van mijn voorhoofd. Ik hoop maar niet dat mijn zus al het water heeft opgedronken, want dan zal ik haar noodgedwongen wel moeten vermoorden.
Denkend aan koud, fris water schuifel ik door. Opeens, voel ik een soort drempeltje op de grond. 'Huh? Wat heeft dat nou weer te betekenen?' Maar toch schuifel ik vol goede moed verder. Na een tijdje, wat wel uren lijken, voel ik opeens mijn slipper in een soort nat gat staan.
Nee he? Wat nu weer!?' denk ik gefrustreerd.
Dan gaat het antwoord opeens door me heen; 'Hurktoiletten!'
Hoe kon ik dat vergeten? Nou ja... er is al geen weg meer terug... Dus ik draai me om, en hurk, boven wat ik denk dat het gat is, en broek naar beneden.K, that's it! Gimme feedback!
Xxx jim
JE LEEST
Wats deze boek?
عشوائيNou dit is dus een random boek waar ik random verhaaltjes in schrijf ofzo. Geen idee eigenlijk. Zet m gwn in je bieb k? K.