Първата мисия

8 4 0
                                    

Момичетата продължават да разговарят. След това решават да се върнат в стаята и да се приготвят за сън. Кейт и Браян са се сгушили а пък Брук и Кайл са заспали в двата края на леглото но през нощта Брук го прегръща неусетно и той също я прегръща усещайки че и е студено я завива и така заспиват. На сутринта Кайл се събужда и вижда че Брук я няма. След закуска той се качва на покрива и я заварва там . Доближава се до нея и я пита:

- Хей, защо си тук , не си закусила.

- Добре съм. Защо дойде? А пък и не е твоя работа! Където искам ще ходя !

- Не мога ли да дойда?

- Знаеш , че съм ти обидена.

- Да знам но прегръдката ти снощи нищо ли не значеше?

- За мен не , сигурно съм сънувала.

- А за мен да! Още те обичам и не искам да те загубя , прегръдката снощи значеше много за мен , значеше че още ме обичаш!

- Ако ще ми се вричаш в вечна любов аз се махам!

- Недей да се махаш.

- И защо?

В този момент когато Брук се изправя и се отправя към вратата Кайл я хваща , придърпва я към него и я целува, но тя не се отдръпва.

***

Браян и Кейт отиват на важна мисия преди главната мисия. Те отиват да следят Брук и Кайл , за да видят как ще се развият нещата във връзката им. Тогава Браян наднича през вратата която води до покрива и пита Кейт:

- Виждаш ли ги?

- Да!

- А , ама аз защо не ги виждам??

- Ела насам!!!

- Добре де тука съ ! Ооо ето ги .

- Тихо бе , ще ни издадеш!

- Ее ... май върви добре.

- Да , мисля че малко по малко се сдобряват.

- Ее сега доволна ли си?

- Да!

- Тогава , ... свършихме с мисията преди мисията и е време да се качим горе , за да се оправим за главната мисия.

- Стана малко объркано , но да нека да се приготвяме.

След като Кейт и Браян се качват горе да се оправят. Кайл пита Брук:

- Май вече не си ми сърдита?

- И откъде разбра!?!?

- Това , че не се отдръпна след като те целунах , означава че не ми се сърдиш.

- Не , просто ми беше любопитно как ще завърши това. Шегувам се не ти се сърдя , как мога да ти се сърдя.

Двамата се прегръщат и се качват горе , за да се приготвят за мисията.

- Ооо как сте , вие двамцата ? – казва Кейт , загледана към Брук и Кайл.

- Какво правехте и как мина , там горе? – казва Браян.

- Тихо бе , те не знаят , че ние знаем , че са били горе!!! – подшушва Кейтлин на Браян.

- А да! – отговаря й той.

- Всъщност , къде изобщо бяхте ? – пита Браян , Брук и Кайл. – Замаскирах положението! – казва той на Кейт и тя му отпраща гневен поглед.

- А не никъде!!! – отговарят Брук и Кайл едновременно.

- Бруклииин!!! – казва с ядосан глас Кейт.

- Е какво? – отвръща Брук.

- А не нищо!!!

- Добре де ще ти кажа всичко по-късно.

- А , така! – Кейт отпраща задоволителен поглед към Брук.

- Кайл!!? Имаш ли да ми кажеш нещо !!? – казва Браян , поглеждайки ядосано Кайл.

- Да! – отговаря той.

- Иии ... слушам!

- Хайде бързо , трябва да се подготвяме за мисията!

- Да , само това ли имаш да ми кажеш!

- Дааа...ааа!

- Ахааа...ааа ! Ще си поговорим после , сега важното е , че след 15 мин. трябва да сме пред симулатора под центъра , хайде да тръгваме бързо! – казва Браян.

- Моля , имаш предвид в центъра. – казва Кейт.

- Не , не , под самия център!- отговаря й той.

- Ти сериозно ли? – с уплашена физиономия казва Кейт.

- Иии ... освен това , симу какво? – пита Брук.

- Симулатор. – обяснява Кайл. – Това е място в което тренираме , за да се справим по-добре с действителната мисия.

- А добре , значи да се залавяме за работа. – казва Брук.

Четиримата тръгват към центъра на града , за да отидат под него и да тренират в симулатора. Когато пристигат всички са ужасени от гледката особено момичетата , но странното е , че момчетата също.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jun 25, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Extraordinary lifeOnde histórias criam vida. Descubra agora