•Chapter 4•

99 14 3
                                    

Η Εμμα και η παρεα της περασαν την υπολοιπη μερα μαζι.Οπως αναφερθηκε και στο προηγουμενο κεφαλαιο,αποφασισαν να πανε σινεμα το βραδυ που θα ακολουθουσε.
Η Εμμα σκεφτοταν,πως τελικα τα πραγματα δεν ηταν τοσο τραγικα και οτι ολα ειναι ενταξει.Ισως,οταν ερθουν και τα παιδια απο το Ντονκαστερ,θα γινουμε ενα μεγαλο squad που θα βοηθαει ο ενας τον αλλον και θα ειμαστε αγαπημενοι.

Σαββατο 7:45 μμ.

Η Εμμα τηλεφωνει στον Νιαλλ,ο οποιος ειχε προσφερθει να της δωσει το κινητο του χωρις να του το ζητησει.Τον ρωτησε τι θα εκαναν αποψε και εκεινος απαντησε,οτι δεν ειχε ορεξη να παει σινεμα.Δεν πειραζει,συμβαινουν αλλαγες στο προγραμμα,σκεφτηκε η Εμμα.Παρολα αυτα,επειδη τον καταλαβαινε του προτεινε να πανε για φαΐ στο αγαπημενο του εστιατοριο,στα Nandos.Μια κραυγη χαρας ακουστηκε απο την αλλη ακρη του τηλεφωνου που την εκανε να χαλογελα και δεν πηρε παραπανω απο μιση ωρα στην Εμμα να συννενοηθει και με τα αλλα παιδια.Αποφασισαν να συναντηθουν στο σπιτι της Σαμ κατα τις 9 το βραδυ.

Σπιτι της Σαμ,8:50 μ.μ

Τα παιδια,αφου καθισαν λιγο,συνηδειτοποιησαν οτι επρεπε να φυγουν.Οση ωρα ομως ηταν εκει,ο Νιαλλ κοιταζε επιμονα την Εμμα.Θεε μου!Ειναι τοσο υπεροχη, σκεφτοταν.Ειχε φορεσει ενα τζιν με καρο πουκαμισο και τα παππουτσια της.Τιποτα το ιδιαιτερο.
Αλλα ηταν υπεροχη γι'αυτον.Φαινοταν και απο τον τροπο που την κοιταζε.Η Σαμ το ειχε καταλαβει.Επιπλεον,τα παιδια γνωρισαν και την κυρια και τον κυριο Hood,οι οποιοι ηταν τοσο ευγενικοι και αγαθοι.

10 λεπτα αργοτερα

Τα παιδια βρισκονται στο Nandos.Παρηγγειλαν και αρχισαν να μιλανε για θεματα που τους ενδιεφεραν.Ο Ναιαλλ ελεγε αστεια χρησιμοποιωντας την Ιρλανδεζικη προφορα του και το γελιο του ηταν τοσο υπεροχο.Η Εμμα δεν επαιρνε τα ματια της απο πανω του.Τα κοριτσια και ο Τομας φαινονταν να παιρνανε και αυτοι ομορφα.Καθισαν εκει περιπου ενα διωρο.Μετα,πηγαν παλι στης Σαμ να δουν Teen Wolf οπως τους ειχε προτεινει.Ξαφνικα χτυπησε το τηλεφωνο του Τομας και μια φωνη ασκουστηκε να λεει:
Μαζευτητε σιγα σιγα,πραγμα που σημαινε οτι επρεπε να χωριστουν.
Ο Τομας μαζι με την Αμπι περιμεναν την μητερα του Τομας εξω απο το σπιτι της Σαμ να τους παρει και να τους παει σπιτι ενω η Εμμα εμεινε για λιγο εξω με τον Ναιαλλ.Συζητουσαν και γελουσαν,μεχρι που σε καποια φαση ο Νιαλλ της ειπε:
Εχεις το πιο ομορφο χαμογελο που εχω δει
Εκεινη,μη ξεροντας τι να πει, κοκκινισε και απαντησε με ενα: Ευχαριστω πολυ.Να εισαι καλα!

Υστερα,ο Ναιαλλ εγυρε και την αγκαλιασε σφιχτα,πραγμα που την ζεσταινε και την κρατουσε ασφαλη.Πρωτη φορα ενιωθε ετσι για αγορι.Και ο Ναιαλλ πρωτη φορα συμπεριφεροταν ετσι σε κοριτσι.Ειναι αρκετα ευαισθητος και συχνα αποφευγει να μιλα και να δειχνει τα συναισθηματα του.
Πως νιωθει,αραγε, για μενα;Γιατι μου συμπεριφερεται ετσι;Μολις γνωριστηκαμε.
Ενα σωρο πραγματα τριγυρνουσαν στο κεφαλι της...

Old School Love(n.h)Where stories live. Discover now