•Chapter 5•

73 8 3
                                    

Ο Niall προσφερθηκε να παει την Εμμα σπιτι της.Ηταν σχεδον 12:30.Οι γονεις της θα ανησυχουσαν.Στο αμαξι επαιζε μουσικη απο το ραδιοφωνο.Εχει ωραιο γουστο τελικα,σκεφτοταν η Εμμα.Εκεινη παραλληλα ενιωθε καπως αβολα μετα απο αυτο που ειχε συμβει πριν λιγη ωρα.Προσπαθουσε να διωξει ολες αυτες τις σκεψεις και προσποιουταν οτι ολα ηταν μια χαρα και δεν συμβαινει τιποτα στην πραγματικοτητα.
Καθως κατευθυνονταν προς το σπιτι της συζητουσαν για διαφορα πραγματα,για τα ενδιαφεροντα τους,τη μουσικη που ακουνε,τα αγαπημενα τους φαγητα.
Ο Niall τρωει τα παντα,οποτε δεν εχει προβλημα με οποιοδηποτε φαγητο του δωσεις!
Της ειπε οτι τραγουδαει.Επαιζε και κιθαρα,ειτε ειναι ηλεκτρικη ειτε κλασσικη μπορουσε να παιξει.Επαιζε απο τα 11 και εμαθε μονος του,χωρις καποιον να τον διδαξει.
Τοτε θυμηθηκε οτι οι φιλοι της,Harry και Louis,τραγουδουσαν και αυτοι στον ελευθερο τους χρονο.Θελουν να δηλωσουν συμμετοχη στο X-Factor,αλλα δεν νιωθουν ακομη ετοιμοι,θυμηθηκε να λενε λιγους μηνες πριν.

Ενα τεταρτο αργοτερα

Εφτασαν στο σπιτι της Εμμα.Αυτη, χωρις να καθηστερησει,κατεβηκε γρηγορα απο το αυτοκινητο,αποχαιρετισε τον Niall αγκαλιαζοντας τον και κατευθυνθηκε προς την πορτα,οπου εβγαλε το κλειδι και την ανοιξε.Ο Niall,εν τω μεταξυ, μπηκε παλι στο αμαξι και εφυγε..
Πανω στο τραπεζι του σαλονιου η Εμμα βρηκε ενα σημειωμα απο τους γονεις της που ελεγε οτι πηγαν επισκεψη σε εναν φιλο και θα αργουσαν.Οποτε αυτη,κουρασμεβη απο την βολτα,εβαλε τις πιτζαμες της και μπηκε στο δωματιο της.
Ανοιξε το φωτιστικο του γραφειου,το ραδιοφωνο το εβαλε δυνατα και πηρε να διαβασει ενα βιβλιο,αφου δεν ηξερε τι να κανει.

Μετα απο λιγη ωρα


Την πηρε ο υπνος.Ηταν παρα πολυ κουρασμενη.Η επομενη μερα ηταν δυσκολη.Επρεπε να διαβασει.Ειχε αρκετα να κανει.Περα απο αυτο ομως η Κυριακη ειναι μερα οικογενειας.Οι γονεις της δεν δουλευουν τις Κυριακες.Οποτε,τρωνε μαζι και πολλες φορες πανε εξω μαζι.Δυστυχως,η Εμμα ειναι μοναχοπαιδι,οποτε νιωθει αρκετη μοναξια,οταν ειναι σπιτι.Μονο τους γονεις της εχει,αλλα δυστυχως δεν τους βλεπει οσο θα ηθελε.Διαβασμα,υποχρεωσεις,σχολειο.Ειναι πραγματα που τους εμποδιζουν να βρεθουν.Οι δυο παππουδες της και η μια της γιαγια εχουν πεθανει,οταν ηταν μικρη αυτη,περιπου πεντε χρονων.Της εχει απομεινει μονο μια γιαγια,η μητερα του πατερα της.Ομως αυτη δεν την θελει.Ποτε δεν ηθελε αυτη και τη μητερα της.Ποτε δεν ηθελε η μητερα της να παντρευτει τον πατερα της..
Κανεις δεν γνωριζει τον λογο ωστοσο...

Κυριακη πρωι,9:00 π.μ

Η Εμμα σηκωθηκε και πηγε στην κουζινα.Πειναγε παρα πολυ.Οποτε εφτιαξε ενα τοστ,ηπιε και γαλα.Υστερα εφτιαξε χυμο και εκοψε φρουτα για τους γονεις της.Τους τα πηγε στο δωματιο και τα αφησε εκει.
Εκεινη πηγε στο δωματιο της,ντυθηκε,πληθηκε,ετοιμαστηκε και εκλεισε την πορτα.Καθισε να διαβασει.Δεν ειχε τοσα πολλα τελικα.
Ξεκινησε με μαθηματικα.Ηταν καλη σε αυτα,οποτε δεν της πηρε πολλη ωρα να τα λυσει.Μετα συνεχισε με γλωσσα,ιστορια,χημεια,φυσικη....

Πηγε μια η ωρα.Ειχε τελειωσει με ολα.Δεν ηταν τοσο δυσκολα.Βεβαια η Α' Λυκειου ειναι δυσκολη σαν ταξη λενε.Ευτυχως,ειναι καλη μαθητρια με προγραμμα και ετσι μπορει να διαβαζει και να βγαινει εξω να διασκεδασει.Ασε που βγαζει αριστους βαθμους.























Αφου διαβασετε την ιστορια,ψηφιστε την,διαδωστε την,και το πιο σημαντικο,αφηστε ενα οποιοδηποτε σχολιο.Αν σας αρεσει η ιστορια μου,σχολιαστε νεξτ γιατι αυτο με βοηθαει πολυ,αν δεν σας αρεσει απλα πειτε μου τι φταιει.Διαδωστε την,γιατι δεν μπορω να γραφω μονο για 10 ατομα:/

Old School Love(n.h)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora