Eclem ellerini açmış Allah'a yalvarıyordu.Umut onu bırakamazdı bu olmamalıydı.Tek başına ne yapardı şimdi o.Ne annesi, ne babası,ne bir akrabası vardı.Umut eclem'in düyası olmuştu.Şimdi ne yaprdı o nere giderdi.Şimdiden özlemişti onu .UMUT Eclem'in umudu olmuştu..
Genç kız oturduğu yerden ayağı kalktı ve üzerini çırptı.Şuan ne yapacağını bilemiyordu.Gözleri bulanık hiç bir şeyi görmüyordu.Tam mezarlığın kapısından çıkarken bayıldı.Sabah kaltığında yumuşacık bir yatağın içinde açtı gözlerini .Yanındaki kanepede bir adam oturuyordu.Ne olduğunu anlamaya çalışırken içeriye 45 yaşında bir kadın girdi.Eclem rüya görüyor olmalıydı.Daha dün akşam mezarlıktaydı.Olanların rüya olduğunu düşünerek kolunu çimçikledi ,yok gerçekti.Yanındaki adama dönerek burda ne işinin olduğunu sordu karşısındaki adam ise 'dün babamın ziyareti için mezarlığa gitmiştik. Kapının önünde yatıyordun , bana kalsa seni orda bırakırdım ama annem tutturdu doktora götürelim diye seni doktora götürdüğümüzde aşırı stres yaptığını söyledi iğne yaptı ve evde dinlenebileceğini söyledi.Annemin zoruyla seni bizim eve getirdik.'Arada annesinin oğlum demesiyle birlikte bitirdi konuşmayı.....
> ARKADAŞLAR YENİ BİR HİKAYE İLE KARŞINIZDAYIM HİKAYEMDE
.SADİSTLİK
.TÖRE
.İMKANSIZLIK
.ÖLÜM
.ZORAKİ EVLİLİK VE BÖYLE BİR SÜRÜ KONU ĞEÇECEK AKLIMDA ÇOK DEĞİŞİK BİR FİKİR VAR UMARIM BEĞENİRSİZ #####
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK AŞK
ChickLitAşka en yakın olduğun zaman ,kalbini birine koşulsuzca açtığın zamandır.Karşılık vermese bile ,bir gün onun da sana aşık olabileceğini umarak sabırla beklediğin zamandır.