Частина 5

12 1 0
                                    


Від низу живота приємне тепло розливалося по тілу – такого вона ще ніколи не відчувала. Якби він зараз не підтримував її тіло сильними руками, вона б простяглась на підлозі, не в силі триматися на ногах. Це була насолода - танути в його обіймах...

Різкий кидок від несподіванки вибив її з дихання – вона відлетіла на крок назад і чудом приземлилась на м'яку постіль. Лара повернулася до реальності від того, що задихалася – вкрай не вистачало повітря в легенях, а вдихнути вона не могла: клубок, що засів у гортані переривав природній процес. Лара все сильніше била себе по грудях,а її обличчя було червоне, в очах все більше виднівся білок.

Арес стояв обернений до неї спиною, він чув її дивні стогони і не бажав обертатися, не тямлячи себе: просто, в одну мить в середині все перевернулося – він сильно відштовхнув її від себе. Але що саме викликало такі суперечливі почуття він не міг збагнути. Йому було прикро і полегшено водночас. В один момент настала повна тиша, здавалося, він чує голоси, що вирують у ньому. Арес повільно повернув голову у бік ліжка, і те, що він побачив його нажахало.

- Лара! – Кинувся він до неї. Вона безсвідомо лежала на ліжку, обличчя було червоне, а очі заплющенні. Він почав її штурхати, на що її тіло не реагувало. Це було схоже на зупинку дихання.

- Що з тобою? – З панікою в голосі кричав він, вірячи що вона обізветься на голос. В пам'яті на секунду зринули давні уроки пані Моргани, яка вчила виводити постраждалих з критичних станів: Арес обережно поклав руки на середину, як пам'ятав, надчеревної області живота, а потім, виробляючи різкі поштовхи руками, спрямовував усю свою вагу на ці рухи. Він знав, що таку вправу слід повторити не менше п'яти разів,і дуже боявся, що це не спрацює. Тільки подумати, він задушив свою ученицю на власному ліжку. Що можна вигадати гірше?!

Після першої спроби ніякої реакції – його руки вперше трусилися від того, що він надає допомогу. Від нього зараз залежить чи вдихне вона знову. Його обличчя від фізичного і психічного напруження вже походило на її:вени на чолі роздулися, вилиці, здавалося, тріснуть від натиску щелеп,а колір обличчя нагадував вже колір її халата.

Втретє за п'ятнадцять секунд він застосував прийом – Арес вже втрачав надію, рахуючи кількість, коли несподівано Лара почала відкашлюватись. Вперше за ці хвилюючі секунди в його очах можна було помітити спокій. Арес, підсів до неї, поцілувавши в голову, поки вона ще віддихувалася від шоку.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 26, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Без орбітиWhere stories live. Discover now