Ma uitam la el si incercam sa gasesc o solutie sa ii spun ca vreau la baie. Am mormait de doua ori si isi scutura capul de suc. Am mormait inca o data.
-Cee-i ? Se rasti, strambandu-se.
-Eu am...nevoie la baie, mi-am muscat buza. Zambii si se ridicase din pat, venind spre mine. Aveam cearceaful pana in gat, mi se vedea doar capul de parca eram unul dintre cadavrele de la morga care se trezeau sa isi faca nevoiele. A apucat cu doua degete materialul nagru si l-a smucit de pe mine, am inghitit din nou in sec, si m-am simtit asaltata pe sus si pusa pe umarul lui ca un sac de cartofi, si acum chiar imi puneam mi se intrebari, cat Doamne cantaream? cata forta are tipul asta? Avand in vedere ca fundul meu ii statea in jurul capului imi era foarte teama si incercam sa imi duc mainile in jurul fundului , in zadar, imi cadeau la pamanat ca si crengile salciilor. Ma tinea doar cu o mana si pe una o misca pe langa corp. A deschis usa parca stiind deja ca acolo e baia mea, tipul asta e fioros de ciudat. M-a asezat pe toaleta si ma simteam foarte jenata, mi-am acoperit fata cu mainile sa nu il mai privesc si pun pariu ca ma privea ca pe o nebuna acum.
-Credeam ca ai nevoie. Spuse sceptic.
-Pleaca. Am marait mai incet .
-Ok, dar nu te astepta sa ma mai gasesti in camera ta. Parea destul de calm , si ma bucuram la acest gand. M-am dezbracat rapid si mi-am facut nevoia , simtindu-ma usurata....intrebarea era acum...cum o sa merg inapoi in camera? La naiba cu Styles cand ai nevoie de el! M-am ridicat sprijinindu-ma de cuier si am sarit intr-un picior pana la usa aproape lovindu-ma. Am facut o mica pauza si m-am uitat lung pe hol, apoi am inceput sa sar din nou intr-un picior. Mi s-a incurcat piciorul in ceva si m-am dezechilibrat, am incercat sa vad ce era si am cazut pe spate. Awciiiii!!!!!!! Mi-am dat ochii peste cap si am icnit de durere si acum nervii imi explodau in vene. Am ramas pe jos, nu mai aveam vlaga sa ma ridic. Mi-am ridicat piciorul stang si am observat un lantisor care imi imprejmuia talpa piciorului. L-am scos usor si avea o aripa de inger, era defapt un medalion, si parea foarte scump, cred ca era al lui Harry. L-am strans in mana si l-am bagat in sutien doar pentru ca nu gaseam alt loc bun unde as putea sa il pun. Imi era putin somn si am mers in patru labe pana la usa dormitorului meu. Am deschis-o si, surpriza, era in pat, se speriase. S-a ridicat brusc si a venit sa ma ajute.
-Oh Doamne, uitasem de asta, incepusem sa ma intreb de ce stai atat. Ma pusese in pat fara nicio problema. Imi pare rau, pusese o fata trista la mine si imi venea sa ii dau o palma.
-Poti sa pleci dracu din casa mea? Am strans din dinti !
-Isi luase bocancii de jos, si-a pus tricoul pe el si parul inca ii era umezit de la suc, m-a privit pentru ultima data a inghitit in sec si-a dat ochii peste cap si a iesit pe usa, de data asta, se pare ca nu-l astepta elicopterul pe balcon. Baiatul asta a inceput sa ma enerveze prea mult, cum isi permite sa intre in casa mea si sa faca tot ce face el...nu il suport, ar trebuii sa inteleaga asta.
Mi-am lasat gandurile de-o parte si am stins TV-ul. Mi-am pus capul pe perna si mi-am inchis ochii.
----------------------
O bataie in usa mi-a deschis ochii si soarele lumina destul de dens in camera.
-Da?...Am rasuflat usor.
-Domnisoara Lawson am venit sa va duc la scoala, dl. Leponte se auzea dupa usa, si iar mi-a spus "domnisoara Lawson" , e clar ca asa va ramane.
-Oh Doamne, cobor in 10 minute. Ora 7:40 . Aveam 5 minute sa cobor. Mi-am pus repede o pereche de blugi lungi, negrii, si rupti pe tot piciorul, abia i-am imbracat, si mi-am luat si un tricou larg simplu, mi-am pieptanat parul si trebuia neaparat sa imi dau cu putin mascara si tus, aratam ca un mort. Am terminat rapid, piciorul imi era inca amortit dar puteam sa merg, a avut dreptate Styles ca imi va trece pana de dimineata de la tratament. Mi-am luat rucsacul si am coborat jos imediat.
YOU ARE READING
Lost In Love. I-Mistake*
FanfictionKim Lawson, o tânără domnișoară din orașul San Francisco, cade ușor în prizma ilegalitaților încercând din răsputeri să scape de parinții ei bogați. Tatăl-șeful unei firme de mașini și mama-avocatul orașului. Prea mult răsfaț în viata ei o aduce pe...