-Harry ce-ai facut? Ai omorat sute de oameni.
-Asa si? Era mai bine sa murim noi? Tipa la mine. Injurand ceva in soapta.
-Harry ce se intampla? M-am uitat spre el, c-o lacrima pe obraz din suflet naruita. Deodata telefonul ii suna in buzunar.
-Da? A raspuns pe o tonalitate joasa. N-a mers.......Razboi. A inchis si si-a aruncat telefonul pe bancheta din spate a masinii, frecandu-se cu mana de frunte. Cine dracu m-a pus sa te aduc aici? Stiam ca asa va fii, stiam. A spus muscandu-si buza de jos. A pornit masina si a accelerat direct la 140km/h , apoi din ce in ce mai mult. Mi-am scos ciorapii de pe mine, cu greu, si i-am aruncat si eu pe bancheta din spate, oricum plouverul asta imi era ca o rochie.
Minutele treceau, Harry nu scotea niciun cuvant, lasam in urma noastra sute de chilometrii. M-am uitat la ceasul de pe bord si era ora 1:12. Maine aveam scoala si daca nu voiam sa repet chiar ultimul an de liceu era veritabil sa dorm si eu macar cateva ore pe noapte. Masina s-a oprit brusc, nu vedeam prea multe, dar imi puteam da seama imediat ca suntem la depozit. A oprit masina in parcarea din spate, s-a dat jos, a traversat prin fata masinii si mi-a deschis portiera. Aveam fata uda de lacrimi si ma dureau ochii.Am coborat usor din masina, el a inchis usa, si m-a ridicat ca pe mireasa ducandu-ma spre intratea din spate a depozitului. M-a bagat in camera lui, si a incuiat usa lasandu-ma pe mine blocata in camera. Nu m-am mai opus, era clar 'Domnul incuie usi' loveste din nou. Mi-am dat plouverul peste cap si m-am intins in pat. Am auzit imediat usa deschizandu-se si l-am vazut pe Harry venind spre mine cu o farfurie, cu doua sendvisuri pe ea.
-Nu imi este foame. Vocea mea era pierduta.
-Trebuie sa mananci. Puse tava pe noptiera de langa pat. Si-a dat jos blugii si tricoul si s-a asezat in spatele meu. I-am simtit bratul inconjurandu-ma. Eram atat de confuza.
-Harry?! Ce-a fost asta? Vreau sa stiu tot adevarul. M-am ridicat in fund si l-am privit in ochi.
-Va dura o vesnicie sa iti povestesc totul.
-Macar mai pe scurt.
-Kim...totul a inceput asa: Era o femeie satena,creta, cu ochii verzi, foarte frumoasa, avea 22 de ani. A cunoscut un barbat puternic de care s-a indragostit nebuneste. Familia ei nu o lasa sa intretina o relatie cu el, dar ea il iubea prea mult, prea mult ca sa-i asculte pe aii ei parinti. A fugit cu el, ea pe atunci locuia in Florinda...el a luat-o cu el in Los Angeles, a dus-o la casa lui, avea o casa imensa cat un palat. S-au casatorit, au trait fericiti impreuna. Peste doi ani. ea a ramas insarcinata. Au inceput sa apara si certurile lor odata cu sarcina, el nu i-a spus ei niciodata ce servici avea, dar banii veneau gramada in fiecare luna. Femeia era in ultima luna a sarcinii sale, avea dureri de burta ingrozitoare, ziua in care barbatul ei a plecat de acasa fara sa ii spuna nimic. Ea, l-a urmarit, voia sa vada cu ce se ocupa, si de ce ii este asa de distant, ei bine, el s-a dus pe un santier, ea era confuza, stia ca daca lucra pe un santier nu aveau de unde sa isi permita atatea. L-a urmarit, pana ce a vazut cu ce se ocupa defapt, el era traficant de droguri. Cele mai periculoase droguri din lume, bineinteles era foarte speriata, a intervenit peste tipii care faceu schimbul si a fost impuscata, direct in inima. Sotul ei a dus-o de urgenta la spital, ei bine, nu au mai putut s-o salveze, pe ea nu, dar copilul da. Sotul ei, peste ani si ani, a crescut copilul singur, copil pe care nu-l iubeste, copil pe care l-a introdus de la varsta de 14 ani in afacerile lui, copil fara iubirea unei mame. Acest om...se numeste Howard Styles. Afacerile lui s-au dezvoltat mult de atunci. Inca mai are marele palat unde locuieste singur, si din cand in cand cu fiul sau. Afacerile lui se bazeaza acum doar pe fraza 'Gastig sau te omor'. E un om foarte periculos dispus sa distruga orice ii sta in cale. Vinde trupurile donisoarelor tinere, fura, trafic de droguri, bombe atomice, arme de razboi, masini. Are sute de oameni la mana sa, plus arma secrete un grup de adolescenti infumurati care il ajuta cu orice.Se pare ca dupa moartea mult iubitei lui sotii, Howard a devenit un monstru cu infatisare de om. Howard nu are parinti, familie, decat pe fiul lui, fiul caruia nu i-a spus niciodata ca il iubeste. Sotia lui se numea Anna. Howard e tatal meu. Si eu sunt un criminal si nu voi putea fii niciodata pe placul tau. Acum poti fugii, poti pleca, ma poti parasii.
-Harry, imi pare rau pentru mama ta, dar, asta e prea mult pentru mine, mereu mi-am dorit sa scap de parintii mei, inca imi doresc asta, mereu mi-am dorit putin pericol in viata mea. Dar asta e mult prea mult. Am spus cu o lacrima pe fata.
-Te inteleg, stiam ca asa va fii. A spus incet si rar.
-Imi pare rau, dar nu pot, te iubesc al dracului de mult, dar eu nu asa imi doresc viata mea. Esti un criminal.
-Hm, asta ai spus si in seara aia. Zambii nostalgic. M-am uitat incruntata catre el, deoarece nu stiam despre ce este vorba.
-Care seara?
-Tatal tau detine o firma de masini, mama ta e avocat, tu esti printesa lor, traiti intr-o vila mare, de prin centru orasului, parintii tai au avut o casa imensa si in Florida, unde inca detine o mare firma cu autoturisme. A avut loc o spargere intr-o seara chiar la voi acasa cand se presupunea ca nu e nimeni, cand defapt erai tu, cativa tipi voiau sa se distreze putin si-au dat navala in casa ta. Erau mascati, erau trei, eu, Cretu' si Will. Tu dormeai, iar eu am intrat peste tine in camera, am aprins lumina stiind ca nu e nimeni, cand deodata vad un trup feminin in pat, erai in tanga, culmea, de culoare roz, si un maieu prins care ti se vedeau extrem de bine sanii. M-am excitat doar privindu-te,am incercat sa nu te trezesc, dar lumina lampei era proeminenta si ai deschis ochisorii imediat. Ai facut ochii mari si ai tipat tare deodata. M-am trantit peste tine si ti-am pus mana la gura, probabil imi simteai barbatia pe propria-ti feminitate, deoarece era intarita la maxim, aveai ochii foarte largiti si ai spus:"Te rog nu ma viola" . Am zambit strengar si ti-am mangaiat coapsa, si mi-am scufundat gura intre sanii tai, sarutandu-i. Ai gemut, puteam sa jur ca iti place, m-ai muscat de mana, ocazia perfecta sa mai tipi odata. Iar eu, te-am incuiat in camera, dupa ce ti-am luat telefonul sa nu poti suna pe nimeni. Ai tipat intens dupa usa dormitorului tau "Esti un criminal" .
-Tu ai fost, imi largisem ochii de mirare, ochii tai, stiam ca ii recunosc, mor dupa ochii tai, doamne cat te-am injurat in noaptea aia...asta s-a intamplat acum doua luni. Aii mei erau plecati la o petrecere foarte importanta si ma lasase complet singura.
Dupa ce zambetul ne-a disparut amandurora de pe fata:
-Harry vreau sa merg acasa. M-a privit speriat pentru cateva minute. apoi mi-a intins o pereche de blugi.
-I-ai pe tine e frig afara. M-am imbracat cu blugii, privindu-l si pe el cum se imbraca. Mi-a deschis usa si m-a urmat spre iesire. Intra in masina. Deschise portiera masinii lui. Eram nesigura, dar apoi am intrat. A treversat prin fata masinii si a urcat si el . A pornit-o. Am iesit pe sosea, mergea cu viteza de 50km/h, niciodata nu mai mersese asa incet. Intr-o ora eram in fata casei mele , fara sa fi scos vreun cuvant tot drumul. Am deschis portiera si l-am privit pentru ultima oara, avea o lacrima pe obraz si se uita in fata. Inainte sa inchid portiera am auzit doua cuvinte pierdute spuse foarte incet si moale din partea lui 'Te iubesc'. M-a bufnit plansul, cu fiecare pas facut spre usa de la intrare, am observat pana si masina mea ajunsa inapoi acasa. Am luat cheia si am bagat-o in broasca usii. Am rasucit-o si am deschis-o. M-am inecat in lacrimi precum un vapor in Pacific. Am mers spre camera mea si m-am trantit in pat, pe spate, lasand trupul sa fie inundat in fina plapuma care il invaluia. Mi-am inchis ochii nemaiputand sa imi controlez lacrimile.
Vantul imi adie usor peste ploape, iar razele soarelui imi mangaie cu finete obrajii rozalii. Deschid ochii amortita si ma uit catre tavan. Imi simteam ochii umflati si fruntea parca imi exploda. M-am ridicat in fund si m-am uitat la ceasul de pe noptiera mea. Era 7:00. Intr-o ora trebuia sa fiu la scoala, nu aveam nicun chef, dar nu voiam nici sa repet chiar ultimul an. Mi-am cautat repede niste haine in dulap...am dat peste un tricou de-al lui Harry,negru si simplu, si brusc o lacrima mi-a navalit obrazul. Am luat tricoul in mana, l-am mirosit si l-am strans in pumn. L-am bagat peste cap, urmand sa imi iau apoi si o pereche de blugi. Tricoul lui imi era peste fund si foarte larg. M-am dus repede la baie si m-am spalat pe dinti, apoi m-am pieptanat si am plecat spre usa din fata.
M-am urcat in masina si am bagat cheia in contact incepnd sa accelerez. In zece minute am parcat in fata liceului.
YOU ARE READING
Lost In Love. I-Mistake*
FanfictionKim Lawson, o tânără domnișoară din orașul San Francisco, cade ușor în prizma ilegalitaților încercând din răsputeri să scape de parinții ei bogați. Tatăl-șeful unei firme de mașini și mama-avocatul orașului. Prea mult răsfaț în viata ei o aduce pe...