H2

105 14 1
                                    

Het is niet gemakkelijk, wat zeg ik? Het is vreselijk moeilijk! Opstaan om zeven uur 's morgens is een hel, zeker als je niet wakker wordt gemaakt door een wekker maar door een opgewekte Devi die boven op je komt gesprongen. Gelukkig ben ik nog altijd de alfa dus heb ik hem mijn kamer uitgekregen alleen moest ik daarvoor wel mijn bed uit. Met een diepe zucht loop ik naar mijn badkamer, ik ben allang blij dat ik een eigen badkamer heb en niet hoef te delen met de jongens. De douche zet ik alvast aan zodat het water dadelijk goed warm is, mijn kleding heb ik al klaar gelegd en mijn make-up ligt ook al op de goede volgorde. Het leven is zoveel makkelijker als je alles alvast klaar legt en op en vaste plek, anders zou ik nog wel een uur extra nodig hebben om mezelf klaar te maken voor school. Als de douche eindelijk warm is stap ik onder, het is altijd fijn om 's morgens een douche te nemen. Je hebt meteen een schoner gevoel en het maakt je ook wakker.

'Jessica, schiet een beetje op!' roept Devi, vanaf de andere kant van mijn slaapkamerdeur. De douche heb ik net uitgezet, een handdoek om mijn lichaam gewikkeld en mijn haar uitgekamd.

'Devi! Kop dicht!' roep ik, na mijn woorden kan ik hem gewoon horen zuchten. Het is voor hem niks nieuws dat ik die woorden schreeuw, het is elke dag hetzelfde en het is een soort ritueel geworden voor ons. Als ik op de klok kijk schrik ik, nog maar een half uur en ik moet mijn make-up nog doen en ik heb zelfs nog geen kleren aan. Vlug trek ik mijn outfit aan. Als ik eindelijk klaar ben met mijn make-up en mijn schoenen aan heb getrokken kijk ik nog een laatste keer in de spiegel, goed genoeg.

Met grote passen loop ik mijn kamer uit, Devi staat al te wachten en geeft me mijn tas aan. Wat zou ik toch zonder hem moeten? 'De auto staat al voor, James en Kaylan rijden met ons mee omdat Kaylan zijn auto kapot is' zegt Devi, we lopen net de trap af als ik merk dat het huis echt leeg is en dus iedereen is al aan het werk of op weg naar school.

'Zijn wij nou zo laat of is iedereen vroeg vertrokken?' vraag ik aan Devi, samen lopen we het roedelhuis uit en ik bots bijna tegen James op.

'Ja' antwoordt Devi, ik wil net iets zeggen als hij al achter het stuur kruipt. Zuchtend loop ik naar de bijrijders kant en stap vlug in.

'Je ziet er goed uit Jessica' zegt Kaylan meteen.

'Dank je, Kaylan,' zeg ik, Kaylan en ik hebben zo'n vriendschap waarbij we goed kunnen praten maar ook veel flirten. 'Jij ziet er weer even knap uit als altijd.'

Lachend kijkt Devi me aan, hij weet hoe Kaylan en ik zijn en vindt het wel grappig omdat we allemaal goede vrienden zijn. Het is maar goed dat de weg naar school niet lang is, meer dan tien minuten in de auto als Devi rijd kan ik niet aan. We zijn eindelijk op school, meteen zie ik al veel jongens van mijn roedel op de parkeerplaats staan en Devi toetert vrolijk. Devi parkeert de auto behendig, vlug stap ik uit de auto en loop op een paar meiden van de roedel af. We hebben een beetje een groepje bestaande uit een paar roedelleden, we zijn niet super hecht maar op school zijn we wel een soort van de "populaire" meiden.

'Jessica, je ziet er echt geweldig uit' zegt Jamie, ze is echt een aardige meid en zou nooit iets slechts over iemand zeggen. In tegenstelling tot Heather, zij is echt goed in roddelen en heeft zelfs en roddel bedacht over Devi en mij. Ze is zo goed dat iedereen haar geloofde en een maand lang werd ons gevraagd of we iets hadden.

'Bedankt, jij ziet er zelf ook goed uit' zeg ik vrolijk, een beetje tijd met de meiden is ook wel goed na al die uren met Devi. Er is niks mis met Devi maar dadelijk ga ik me nog gedragen als één van de jongens.

'Hebben jullie die nieuwe jongens al gezien?' vraagt Kayla, het is natuurlijk best wel erg maar Kayla en Kaylan zijn een tweeling. Hun ouders waren blijkbaar niet erg fantasierijk qua namen.

'Nee, ik ben wel benieuwd' antwoord ik eerlijk, op school sta ik wel bekend als een slet maar eerlijk gezegd is het enige wat ik met die jongens doe een beetje zoenen. Ik bewaar mezelf verder wel voor mijn zielsverwant. En ooit moet ik mijn zielsverwant vinden, elke alfa is sterker met een mate en ik kan zeker wel iemand gebruiken die me in alles steunt.

'Ze zijn een tweeling en echt knap maar blijkbaar zijn ze allebei niet mijn zielsverwant' zegt Kayla somber, het is natuurlijk rot voor haar dat ze haar zielsverwant nog niet heeft gevonden maar er is dus wel meer kans dat één van hen mijn zielsverwant is.

'Weet je de namen?' vraagt Jamie nieuwsgierig, we zijn best wel erg als het om jongens gaat maar we zijn ook gewoon meiden. Devi, James en Kaylan komen net aanlopen als Kayla wil antwoorden en ik kan hen wel slaan om die slechte timing.

'Taylor en Jayden' fluistert Kayla in mijn oor, ze rent meteen naar Jamie om ook haar de naam te vertellen. Devi komt naast me lopen en begint te praten over iets, ik luister niet eens want het enige waar ik aan kan denken zijn die jongens die voor mij nog een mysterie zijn.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nieuwe cover is gemaakt door: ITellThisStory

De Vrouwelijke AlfaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu