5

16 4 0
                                    

Utekám za Kyle!Skončila škola takže môžem za ním ísť,nie?Ja už neviem,ale aj tak idem! "Ahoj Kyle!" povedala som z úsmevom.Predbehla som ho a postavila sa pred neho.

"Čo tu robíš?" opýtal sa nechápavo.

"Veď si povedal že v škole ťa mám nenávidieť ale teraz není škola" usmiala som sa šibalsky.

"Aha,máš pravdu.Ale nie teraz je tu môj otec"povedal vystrašene.

"A čo je z ním? Nemá rád dievčatá?" stále som sa usmievala šibalsky.

"Nie nemá rád dievčatá ako si ty" povedal smutne.

"Dobre tak potom o siedmej o.k?" usmiala som sa a on na mňa len pozeral. "No?" pozrela som naňho zvedavo.

"Dobre" povedal a ja som si skákacím krokom odskakovala preč. Išla som na pešo ku tete Maggie a tak som pridala do kroku lebo by ma ešte nejaký lovec napadol.Počula som nejaké kroky za sebou a tak som sa okamžite otočila a vrazila niekomu do držky a on spadol na zem. Bol to Kyle.

"Bohovia moji! Prepáč!"postavila som ho a oprášila.

"Na dievča máš docela silnú ránu" povedal chytajúc si čeľusť.

"Som predsa Lesanka,mám to v krvi" povedala som z úsmevom.

"Všimol som si" zasmiali sme sa.

"Kam ideš?"opýtala som sa zvedavo.

"Domov mám hneď tu"ukázal prstom na milučký,pekný,veľký domček.

"Prečo si nešiel z otcom?"zvedavá som!

"Otec sa z mamou rozviedli,bývam pri mame tak idem" išiel pozerajúc sa stále na mňa jak išiel nabúral do poštovej schránky. 

"Dávaj pozor!" zakričala som mu keď už bol pri dverách a nič mu nehrozilo.Išla som ďalej až ku Maggie,pár krát som zablúdila bolo už 18:42 a o 19:00 mám isť vonku z Kylom.Nestihnem sa ani najesť.Prišla som ku Maggie hodila tašku ku dverám a išla do kuchyne. "Ahoj Maggie" povedala som z úsmevom.

"Skvelé prišla si pripravila som ti večeru,nevedela som čo ti pripraviť či Lesanské alebo ľudské jedlo tak som urobila pol na pol" usmiala sa a ukázala mi oddelené od seba vafle a ananás.

"Ďakujem ale nebudem momentálne jesť,idem vonku z Kylom" pozrela na mňa.

"To som rada Kyle je veľmi milí a múdry chlapec aj keď ma svoje chyby" pozrela som na ňu nechápavo.

"Možno..." povedala som skleslo. Maggie si to všimla.

"Ale nie je to rande že?"

"Nie! Iba také priateľské stretko" zasmiala som sa. Maggie zmenila tému.

"Aký si mala dneska prvý deň za celý tvoj život v škole?" nadšene na mňa pozerala.

"Vyskočila som na lavicu,dostala som poznámku, jednotku za aktivitu a spadla som asi dva krát na zem" povedala som z úsmevom.

"Vyskočila si na lavicu!"začala sa rehliť ako blázon "Daj päť!" povedala ale ja som jej nerozumela. "Ah,prepáč. Daj päť znamená že si máme ťapnúť" zasmiala sa.

"Aha" usmiala som sa a ťapla si z ňou.

Niekto zazvonil na zvonček.Rozbehla som sa ku dverám.A Maggie za mnou.Otvorila som dvere a tam stál už Kyle. "Ahoj!" povedala som z úsmevom. 

"Ahoj" pozerali sme si do očí. Maggie sa vrhla medzi nás.

"Haha skvelé" povedala Maggie "A kde že to idete?" pozrela na mňa.

LesankaWhere stories live. Discover now